تجدید آگهی مزایده عمومی نوبت دوم شهرداري علي آباد كتول با استناد مجوز شماره ۲۹۳ مورخ ۱۳۹۵٫۰۳٫۲۳ شوراي محترم اسلامي شهر، در نظر دارد نسبت به واگذاري وصول عوارض ورودی پارک جنگلی کبودوال ، از طريق مزايده عمومی به متقاضيان واجد شرايط اقدام نمايد. *شرايط مزايده عمومی : ۱٫متقاضيان مي بايست قبل ازشركت درمزايده از محل مذكور بازديد به عمل آورند . […]
تجدید آگهی مزایده عمومی
نوبت دوم
شهرداري علي آباد كتول با استناد مجوز شماره ۲۹۳ مورخ ۱۳۹۵٫۰۳٫۲۳ شوراي محترم اسلامي شهر، در نظر دارد نسبت به واگذاري وصول عوارض ورودی پارک
جنگلی کبودوال ، از طريق مزايده عمومی به متقاضيان واجد شرايط اقدام نمايد.
*شرايط مزايده عمومی :
۱٫متقاضيان مي بايست قبل ازشركت درمزايده از محل مذكور بازديد به عمل آورند .
۲٫شركت كنندگان درمزايده ميبايست مبلغ ۱۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال (صد و هفتاد و پنج میلیون ريال) به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب ۵۰۳۱۰۴۲۰۶۹بانک
ملت شعبه مركزي علي آباد كتول واريز نمايند،سپرده مزبور پس از اتمام آگهي و تنظيم قرارداد مسترد ميگردد .
۳٫قیمت کارشناسی اجاره سالانه به مبلغ ۳٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال میباشد.
۴٫مدت واگذاري مورد اجاره یکسال است كه هر سال بر حسب مقررات مالك و مستأجر با توافق طرفین قرارداد قابل تمدید ميباشد.
۵٫در صورتيكه برندگان اول، دوم و سوم از اجاره گرفتن مورد اجاره منصرف شوند سپردههاي آنها به ترتيب به نفع شهرداري ضبط خواهد شد.
۶٫برنده موظف است ۵۰ درصد مبلغ مزایده را نقداً به حساب شهرداری واریز نماید و مابقی مال الاجاره را طی دو فقره چک تا پایان سال به شهرداری پرداخت
نماید.
۷٫هزينههاي آب، برق و جاری بر عهده مستأجر ميباشد .
۸٫شهرداري در رد يا قبولي يك يا كليه پيشنهادات مختار ميباشد .
۹٫پيشنهاد دهندگان بايد رعايت منع مداخله كارمندان دولت در معاملات دولتي و كشوري را بنمايند.
۱۰٫انعقاد قرارداد با شهرداري باعث عدم رعايت قانون درجمهوری اسلامی ایران ازطرف مستاجر نميباشد.
۱۱٫هزينه آگهي و تشريفات بر عهده برندگان مزایده خواهد بود.
۱۲٫ برنده مزايده حق واگذاري مورد اجاره به غير را ندارد .
۱۳٫ به پیشنهادات مخدوش و ناخوانا ترتیب اثرداده نخواهد شد.
۱۴٫شرکت کنندگان، اسناد مزایده و برگه پیشنهاد قیمت را میتوانند از امور قراردادهای شهرداری یا از سایت www.aliabad.irدریافت و یا جهت کسب اطلاعات
بیشتر، با شماره تلفنهای ۶-۰۱۷۳۴۲۲۲۵۲۵ داخلی۲۲۵تماس حاصل نمایند.
۱۵٫ متقاضیان برگه پیشنهاد قیمت را در پاکت (ب) و اسناد مزایده و فیش واریزی را در پاکت (الف) قرارداده و به دبیرخانه شهرداری تا پایان وقت اداری تا
مورخ۹۵٫۰۵٫۲۸ جهت شرکت در مزایده تحویل نمایند.
۱۶٫ بازگشایی پاکتهای رسیده راس ساعت ۱۴:۱۵ مورخ ۹۵٫۰۵٫۳۰ در محل شهرداري انجام خواهد شد.
انتشار اول: ۹۵٫۰۵٫۱۶
انتشار دوم: ۹۵٫۰۵٫۲۳
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.