۳۳۸۳ مزایده – شرکت نفت فلات قاره ایران – فروش ۱۵۰۰ عدد بشكه فلزي منطقه قشم

       شرکت نفت فلات قاره ایران آگهي مزايده عمومي شماره FQ-1400/18  فروش ۱۵۰۰ عدد بشكه فلزي منطقه قشم             شناسه: ۱۲۱۹۷۹۶ شركت نفت فلات قاره در نظر دارد كالاهاي خود به شرح مذكور و با جزئيات مندرج در اسناد مزايده را با بهره‌گيري از سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir) با شماره مزايده ۱۰۰۰۰۹۳۶۳۱۰۰۰۰۱۹ […]

 

 

 

 شرکت نفت فلات قاره ایران

آگهي مزايده عمومي شماره FQ-1400/18

 فروش ۱۵۰۰ عدد بشكه فلزي منطقه قشم

            شناسه: ۱۲۱۹۷۹۶

شركت نفت فلات قاره در نظر دارد كالاهاي خود به شرح مذكور و با جزئيات مندرج در اسناد مزايده را با بهره‌گيري از سامانه تداركات الكترونيكي دولت (www.setadiran.ir) با شماره مزايده ۱۰۰۰۰۹۳۶۳۱۰۰۰۰۱۹ به‌صورت الكترونيكي به فروش برساند.

زمان انتشار در سايت: مورخ ۲۲/۰۸/۱۴۰۰

مهلت دريافت اسناد مزايده تا: مورخ ۲۹/۰۸/۱۴۰۰

تاريخ بازديد از: ۲۲/۰۸/۱۴۰۰ تا ۰۲/۰۹/۱۴۰۰

آخرين مهلت ارسال پيشنهاد قيمت: ۰۹/۰۹/۱۴۰۰

زمان گشايش: ۱۳/۰۹/۱۴۰۰

زمان اعلام به برنده: ۱۶/۰۹/۱۴۰۰

 

ضمناً رعايت موارد ذيل الزامي مي‌باشد:

۱-   برگزاري مزايده صرفاً از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت مي‌باشد و كليه مراحل فرآیند مزايده شامل خريد و دريافت اسناد مزايده (در صورت وجود هزينه مربوطه)، پرداخت تضمين شركت در مزايده (وديعه)، ارسال پيشنهاد قيمت، گشايش پاكات، اعلام به برنده، واريز وجه مزايده و تحويل كالا در بستر سامانه از اين طريق امكان‌پذير مي‌باشد.

۲-   پيشنهاد مي‌گردد با توجه به تنوع كالاهاي مطرح‌شده در مزايده قبل از ارائه پيشنهاد از اقلام موضوع مزايده بازديد به عمل آوريد.

۳-   علاقمندان به شركت در مزايده مي‌بايست جهت ثبت‌نام و دريافت گواهي الكترونيكي (توكن) با شماره‌هاي ذيل تماس حاصل نمايند:

مركز پشتيباني و راهبري سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت‌نام ساير استان‌ها، در سايت سامانه (www.setadiran.ir) بخش «ثبت‌نام/پروفايل مزايده‌گر» موجود است.

 

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران