۳۳۸۸ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران – فروش اموال منقول و غیر منقول (عرصه و اعیان و تأسیسات کارخانه) واقع در تهران

آگهی مزایده اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته محصولات غذایی کامران تهران در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول و غیر منقول (عرصه و اعیان و تأسیسات کارخانه) واقع در تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی پایتخت، بلوار جنوبی خیابان یاسمن۷ ، از طریق مزایده باتوجه به این که در […]

آگهی مزایده

اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران به قائم مقامی از شرکت ورشکسته محصولات غذایی کامران تهران در نظر دارد نسبت به فروش اموال منقول و غیر منقول (عرصه و اعیان و تأسیسات کارخانه) واقع در تهران، جاده خاوران، شهرک صنعتی پایتخت، بلوار جنوبی خیابان یاسمن۷ ، از طریق مزایده باتوجه به این که در رهن بانک ملی ایران شعبه سمنان می‌باشد را با وضع موجود که مشخصات مورد مزایده در نظریه کارشناسی قید و نظریه در اداره تصفیه موجود و متقاضیان می‌توانند در اداره حاضر و مفاد نظریه را مطالعه و ملاحظه و از مورد مزایده بازدید نمایند با شرایط ذیل در روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعداز مصلی تهران، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰، طبقه دوم اقدام نماید.

الف: مشخصات ملک و محل آن:

۱) ششدانگ عرصه و اعیان یک باب کارخانه به پلاک ثبتی ۱۳۸/۱۲۳ به مساحت ۹/۲۲۵۱ مترمربع طبق گواهی پایان کار، دارای یک طبقه صنعتی و طبقه روی آن اداری که تماماً در نظریه کارشناسی ذکر شده و ضمیمه پرونده در شعبه موجود است.

۲) ماشین‌آلات تولیدی و عمل آوری و پخت و پشتیبانی، تأسیسات و تجهیزات و اثاثیه و منصوبات مطابق نظریه کارشناس رسمی

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱  قیمت پایه مزایده اموال غیرمنقول و مستحدثات (بند یک مشخصات اموال) طبق نظریه کارشناس رسمی مبلغ ۱۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین شده است، فروش نقدی است و هزینه‌های مربوط به مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده طبق نظریه کارشناس رسمی جمعاً به مبلغ ۶٫۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال معادل (ششصد و پانزده میلیون تومان) را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته محصولات غذایی کامران تهران(ماسیس)، مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۱۰/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعداز مصلی تهران، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰، طبقه دوم تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز مفتوح و قرائت خواهد شد و همچنین در همان جلسه، مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵-برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر ۴۰ روز پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود)

۶-چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آن که برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوع بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد.

۷-تنظیم سند رسمی به نام برنده مزایده بعد از رفع موانع قانونی امکان‌پذیر خواهد شد و مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری‌ها، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

 

محمد مهدی قزلسفلو

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران