۳۳۸۸ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی تهران – فروش اموال منقول (ماشین آلات موجود) واقع در سمنان

آگهی تجدید مزایده اداره تصفيه امورورشكستگي تهران به قائم مقامي ازشرکت ورشکسته فرآورده­های نشاسته پارسیان درنظردارد نسبت به فروش اموال منقول (ماشین آلات موجود) واقع در سمنان، شهرک صنعتی شرق، میدان جمهوری، خیابان آموزش یکم، کارخانه فرآورده‌های نشاسته پارسیان با مشخصات ذیل را از طریق مزایده و با وضع موجود که مشخصات مورد مزایده در […]

آگهی تجدید مزایده

اداره تصفيه امورورشكستگي تهران به قائم مقامي ازشرکت ورشکسته فرآورده­های نشاسته پارسیان درنظردارد نسبت به فروش اموال منقول (ماشین آلات موجود) واقع در سمنان، شهرک صنعتی شرق، میدان جمهوری، خیابان آموزش یکم، کارخانه فرآورده‌های نشاسته پارسیان با مشخصات ذیل را از طریق مزایده و با وضع موجود که مشخصات مورد مزایده در نظریه کارشناسی قید و نظریه در اداره تصفیه موجود و متقاضیان می­توانند مفاد نظریه را ملاحظه و مطالعه و از مورد مزایده بازدید نمایند با شرایط ذیل درتاریخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۰ روز یکشنبه ساعت ۱۱:۰۰ صبح در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از مصلی تهران، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، طبقه ۳ اقدام نماید.

الف: مشخصات اموال

۱)    ماشین‌آلات خط تولید نشاسته و گلوتن و تجهیزات سالن مطابق نظریه کارشناسی موجود در پرونده

ب: شرایط شرکت در مزایده

 ۱- قیمت پایه مزایده ماشین‌آلات و تجهیزات کارگاهی و اداری و سایر دستگاه‌های متعلقه(مشخصات اموال)طبق نظریه کارشناس رسمی مبلغ ۸٫۷۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال تعیین می‌گردد. ضمناً واگذاری جداگانه هریک از اموال مورد مزایده در صورت پیشنهاد از ناحیه متقاضی و به شرط موافقت اعضای کمیسیون مزایده ممکن خواهد بود. هزینه‌های مربوط به تنظیم سند رسمی مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

 ۲-پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۵ درصد قیمت پایه مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند و الباقی قیمت پیشنهادی خود را حداکثر ظرف یک ماه از تاریخ جلسه مزایده نقداً به حساب اداره واریز و قبض آن را ارائه نمایند. بدیهی است که تحویل مورد مزایده منوط به پرداخت ۱۰۰ درصد قیمت پیشنهادی برنده مزایده امکان‌پذیر بوده و اگر برنده مزایده در موعد مقرر تعهدات خود را انجام ندهد، اداره از محل ۵ درصد پیش پرداخت در بدو امر کلیه خسارت‌های وارده را دریافت وسپس الباقی پول را به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط خواهد نمود و مزایده انجام شده باطل و مزایده مجدد طبق مقررات برگزار خواهد شد.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و باذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته به نام فرآورده­های نشاسته پارسیان با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد‌دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۹/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، بعد از مصلی تهران، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰، طبقه اول تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات درساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز مفتوح و قرائت خواهد شد و همچنین درهمان جلسه، مزایده حضوری بین شرکت کنندگان درجلسه به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را به صورت کتبی یا حضوری درجلسه پیشنهاد نماید، اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــدشد.

۵-تنظیم سند رسمی به نام برنده مزایده بعد از رفع موانع قانونی امکان‌پذیر خواهد شد و مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده برنده مزایده می­باشد.

۶-هرینه‌های مربوط به تنظیم سند رسمی مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

محمد مهدی قزلسفلو- مستشار قضائی شعبه چهارم اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران