۳۳۹۱ مزایده – اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران – فروش شش‌دانگ عرصه و اعیان محل کارخانه ورشکسته

آگهی مزایده اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران به قائم‌مقامی قانونی از شرکت ورشکسته پیمان کارتن در نظر دارد نسبت به فروش شش‌دانگ عرصه و اعیان محل کارخانه ورشکسته موصوف به همراه تجهیزات و تأسیسات برقی و مکانیکی و الکتریکی منصوب در آن واقع در شهرستان آمل، شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله، فاز یک، قطعه […]

آگهی مزایده

اداره تصفیه و امور ورشکستگی دادگستری استان تهران به قائم‌مقامی قانونی از شرکت ورشکسته پیمان کارتن در نظر دارد نسبت به فروش شش‌دانگ عرصه و اعیان محل کارخانه ورشکسته موصوف به همراه تجهیزات و تأسیسات برقی و مکانیکی و الکتریکی منصوب در آن واقع در شهرستان آمل، شهرک صنعتی امام‌زاده عبدالله، فاز یک، قطعه ۸c، از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ ۱۱/۱۰/۱۴۰۰ روز شنبه ساعت ۱۰:۰۰ صبح ، در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰ اقدام نماید.

الف: مشخصات ملک و محل آن:

ملک مورد مزایده یک قطعه زمین محصور و محوطه‌سازی شده به مساحت حدود ۲۶۴۰ مترمربع با ابعاد ۴۴ متر در ۶۰ متر و با اعیانی به مساحت حدود ۱۶۴۵ مترمربع شامل سوله با سالن تولید، انبار، ساختمان اداری، خدماتی رفاهی و بهداشتی و نگهبانی دارای انشعابات آب، برق و گاز می‌باشد که ارزش آن توسط کارشناسان رسمی دادگستری مبلغ ۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال برآورد گردیده است.

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱  فروش نقدي است و هزینه‌های مربوط به مورد مزایده (به‌جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاد دهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به‌حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ به نام ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک‌بانکی اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت لاک و مهر شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته پیمان کارتن مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه ۴، پلاک ۱۰ تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۰:۰۰ همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه، مزایده حضوری به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به‌حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود)

۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد. ۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تمامی تشریفات انتقال سند اعم از شهرداری‌ها، اداره ثبت، دارایی و غیره به عهده خریدار می‌باشد.

بهرام انواری اوغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران