۳۳۹۳ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – طراحي اصولي و تفصيلي، تأمين، ساخت نصب و راه‌اندازی سیستم جداسازی رطوبت

  فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۲۷/۱۴۰۰/۱    شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید. ۱-موضوع مناقصه: طراحي اصولي و تفصيلي، تأمين، […]

 

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به شماره: ۰۲۷/۱۴۰۰/۱

 

 شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌ای، با ارزیابی کیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجد شرایط واگذار نماید.

۱-موضوع مناقصه: طراحي اصولي و تفصيلي، تأمين، ساخت  نصب و راه‌اندازی سیستم جداسازی رطوبت و کندانس هوای تولیدی واحد Plant Air شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۸ ماه شمسی

۱٫    ۲- محل، مدت و نحوه توزیع اسناد مناقصه:

۲٫    ۲٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مناقصه می‌بایست مدارک مندرج در بند ۳ این آگهی را به همراه نامه اعلام آمادگی را به نشانی الکترونیکی Hrahmani@Arvandpvc.ir ارسال نمایند.

۳٫    ۲٫۲٫ مدت زمان ارائه اسناد مناقصه از تاریخ ۰۶/۰۹/۱۴۰۰ لغایت ۱۳/۰۹/۱۴۰۰ (به‌استثناء پنج‌شنبه، جمعه و تعطیلات رسمی) اعلام می‌گردد.

۲٫۳٫ جهت دریافت اسناد، تکمیل فرم مشخصات شرکت الزامی می‌باشد.

۲٫۴٫ اسناد مناقصه به همراه اوراق ارزیابی کیفی (به‌صورت لوح فشرده CD) به متقاضیان ارائه می‌گردد.

۲٫۵٫ متقاضیانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۶٫ به پیمانکارانی که دارای یک قرارداد فعال با شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند اسناد مناقصه تحویل داده نخواهد شد.

تبصره: قراردادهایی که مدت زمان آن‌ها دو ماه پس از آخرین مهلت توزیع اسناد مناقصه به اتمام می‌رسند شامل بند فوق نمی‌گردد.

۳- مدارک لازم جهت دریافت اسناد مناقصه:

معرفی‌نامه، اساسنامه، آگهی آخرین تغییرات و تکمیل فرم مشخصات شرکت در محل دریافت اسناد مناقصه

۴٫    ۴-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۸۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به‌صورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره‌حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.)

۵- مبلغ برآورد اولیه مناقصه: ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

۶- پیش‌نیاز و الزامات ارزیابی کیفی: مطابق با اوراق ارزیابی کیفی

۷-زمان جلسه توجیهی: با توجه به شرایط به وجود آمده در پی شیوع ویروس کویید ۱۹ (کرونا) و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه کلیه اوراق و اسناد مناقصه به‌طور اعم و دستورالعمل شرکت در مناقصه و اوراق ارزیابی به‌طور اخص، سؤالات و ابهامات خود را به‌صورت کتبی حداکثر تا تاریخ ۲۰/۰۹/۱۴۰۰ به نشانی الکترونیکی Hrahmani@Arvandpvc.ir  ارسال نمایند. مناقصه‌گزار پاسخ سؤالات و ابهامات را به نشانی الکترونیکی متقاضیان ارسال می‌نماید.

·    به سؤالات و ابهامات که پس از زمان درج شده در بند فوق به هر نحوی (پست الکترونیکی) ارسال گردد پاسخ داده نخواهد شد و عواقب ناشی از آن بر عهده مناقصه‌گر خواهد بود.

۸-زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی، پاکات(الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا حداکثر پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۰ می‌باشد.

۹- گشایش پاکات: گشایش پاکات پیشنهادی مناقصه‌گران در روز چهارشنبه مورخ ۰۸/۱۰/۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۰ برگزار می‌گردد.

·       سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر ، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۵-۰۶۱

تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

 

 روابط عمومی شركت پتروشیمی اروند

 

 CH2=CH2 CH2=CH2 CH2 CH2=CH CH2=CH2 CH2=CH2 CH2=CH2 CH2=CH2 CH2=CH2