۳۳۹۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – اجرای کلیه عملیات امداد و رفع حوادث و اتفاقات و اجرای اقدامات برنامه‌ای و اصلاحی

قطرات آب را چون لحظات زندگی ارج نهیم. آگهی تجدید مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۴۹ شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع اجرای کلیه عملیات امداد و رفع حوادث و اتفاقات و اجرای اقدامات برنامه‌ای و […]

قطرات آب را چون لحظات زندگی ارج نهیم.

آگهی تجدید مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی) ۴۰۰/۴۹

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای همزمان با ارزیابی کیفی با موضوع اجرای کلیه عملیات امداد و رفع حوادث و اتفاقات و اجرای اقدامات برنامه‌ای و اصلاحی تأسیسات شبکه توزیع و انشعابات آب در محدوده عملیاتی ناحیه سه شرکت آب و فاضلاب منطقه سه شهر تهران، را به شماره ۲۰۰۰۰۹۳۷۶۳۰۰۰۰۴۹ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

۱-مهلت دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه می‌توانند از روز دوشنبه مورخ ۰۸/۰۹/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری روز دو‌شنبه مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۰ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir اقدام نمایند.

۲-مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۱۸۷٫۳۶۷٫۰۲۶٫۱۰۴(یکصد و هشتاد و هفت میلیارد و سیصد و شصت و هفت میلیون و بیست و شش هزار و یکصد و چهار)ریال و به مدت ۲۴(بیست و چهار) ماه شمسی.

۳-محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۴- مبلغ و نوع سپرده شرکت در مناقصه: پیشنهاد دهنده مکلف است مبلغ ۳٫۳۰۳٫۶۷۰٫۰۰۰(سه میلیارد و سیصد و سه میلیون و ششصد و هفتاد هزار) ریال را به صورت چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی يا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و یا مطالبات قطعی و تأیید و بلوکه شده نزد این شرکت به عنوان سپرده شرکت در مناقصه دریافت و تصویر آن را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در پاکت (الف) بارگذاری و ثبت نماید و اصل آن را تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۰ به دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت تسلیم نماید.

۵- مهلت ارائه پیشنهادها: شرکت کننده در مناقصه می‌بایست کلیه مدارک مربوط به اسناد ارزیابی کیفی و پاکات (الف،ب، ج) را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۹/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس: www.setadiran.ir بارگذاری و ثبت نماید.

۶-زمان گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۵/۱۰/۱۴۰۰ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی واقع در تهران، خيابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران خواهد بود.

۷-سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی‌ سایت های اینترنتی: (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)