۳۴۵۸ مناقصه – شرکت مدیریت تولید برق ری – انجام خدمات مهندسی، طراحی، تأمین تجهیزات سیستم‌های کنترل

شرکت مدیریت تولید برق ری درنظر دارد انجام خدمات مهندسی، طراحی، تأمین تجهیزات سیستم‌های کنترل، برق، ابزاردقیق، الکتریک و ساختمانی، نصب، پیش‌راه‌اندازی، راه‌اندازی، آموزش و سایر خدمات مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد صلاحیت به شرح ذیل واگذار نماید. ردیف محل تحویل کالای و خدمات موضوع مناقصه مبلغ تضمین […]

شرکت مدیریت تولید برق ری درنظر دارد انجام خدمات مهندسی، طراحی، تأمین تجهیزات سیستم‌های کنترل، برق، ابزاردقیق، الکتریک و ساختمانی، نصب، پیش‌راه‌اندازی، راه‌اندازی، آموزش و سایر خدمات مورد نیاز خود را از طریق مناقصه عمومی به اشخاص حقوقی واجد صلاحیت به شرح ذیل واگذار نماید.

ردیف

محل تحویل کالای و خدمات موضوع مناقصه

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه

نوع تضمین شرکت در مناقصه

مدت تحویل کالای موضوع مناقصه

۱

استان تهران

۳٫۰۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال

ضمانتنامه بانکی و فیش واریزی بانکی (به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.)

مطابق با مدت زمان مندرج در اسناد

اشخاص حقوقی واجد شرايط مي‌توانند از تاريخ انتشار اولين آگهي روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۴۰۰ لغايت پنج‌شنبه مورخ ۲۸/۱۱/۱۴۰۰ با به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www. .setadiran.ir) مراجعه و اسناد مناقصه را با شماره فراخوان ۲۰۰۰۰۹۵۲۶۴۰۰۰۰۰۴ از آن سامانه دریافت نمایند و يا مراجعه به آدرس سايت اينترنتي http://tender.tpph.ir و یا www.iets.mporg.ir در بخش اطلاع‌رساني معاملات، خلاصه اسناد مربوطه را دريافت تا در صورت تمایل به شرکت در مناقصه جهت خرید کامل اسناد از سامانه مذکور اقدام نمایند.

لازم به توضیح است فروش اسناد فقط از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت قابل فروش بوده و کلیه مدارک و پاکات (الف، ب و ج) نیز علاوه بر بارگذاری آن سامانه می‌بایست به صورت فیزیکی به امور بازرگانی و انبار این شرکت به نشانی: جاده قدیم قم، باقرشهر، انتهای بلوار فلسطین، شرکت مدیریت تولید برق ری، ارسال گردد.

هزینه آگهی مناقصه به عهده برنده مناقصه می باشد.

تلفن: ۶۱ ۵۵۲۲۱۴۶۰(داخلی ۷۵۲۳-۷۵۷۷)آماده پاسخ‌گويي به سؤالات در ساعات اداري مي‌باشند.

روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق ری