۳۵۴۹ مناقصه – شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان – شناسایی تأمین‌کنندگان واجد‌شرایط جهت خرید انواع برق‌گیر سیلیکونی

آگهي فراخوان ارزيابي‌کيفي شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد فراخوان ارزيابي‌کيفي جهت برگزاري مناقصه‌عمومي به شماره ۷-۱۴۰۱ با موضوع شناسایی تأمین‌کنندگان واجد‌شرایط جهت خرید انواع برق‌گیر سیلیکونی را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت […]

آگهي فراخوان ارزيابي‌کيفي

شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان در نظر دارد فراخوان ارزيابي‌کيفي جهت برگزاري مناقصه‌عمومي به شماره ۷-۱۴۰۱ با موضوع شناسایی تأمین‌کنندگان واجد‌شرایط جهت خرید انواع برق‌گیر سیلیکونی را از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir برگزار نمايد. لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت‌نام در سايت مذکور و دريافت گواهي امضاي الکترونيکي را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاريخ انتشار فراخوان در سامانه تاريخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ مي‌باشد. اطلاعات و اسناد مناقصه‌عمومي پس از برگزاري فرآيند ارزيابي‌کيفي و ارسال دعوت‌نامه از طريق سامانه ستاد به مناقصه‌گران ارسال خواهد شد.

·       مناقصه‌گزار: شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان

·       نوع مناقصه: عمومي دو مرحله‌اي با ارزيابي‌کيفي

·       موضوع مناقصه: شناسایی تأمین‌کنندگان واجد‌شرایط جهت خرید انواع برق‌گیر سیلیکونی

·       مهلت و نحوه دريافت استعلام ارزيابي‌کيفي:

متقاضيان مي‌توانند از تاريخ ۰۴/۰۴/۱۴۰۱ لغايت ۰۸/۰۴/۱۴۰۱ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت به آدرس www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به دريافت استعلام ارزيابي‌کيفي اقدام نمايند.

اطلاعات تماس مناقصه‌گزار:

تلفن: ۳۱۱۳۷۳۴۰-۰۵۴ و ۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴

فکس: ۳۱۱۳۷۳۳۷-۰۵۴

پيام کوتاه ۰۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک: sbepdc@gmail.com وب: www.sbepdc.ir

مهلت تحويل استعلام ارزيابي‌کيفي: پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير استعلام تکميل شده ارزيابي‌کيفي به‌همراه مستندات درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در استعلام ارزيابي‌کيفي در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت نشاني: زاهدان، خيابان دانشگاه، نبش دانشگاه ۳۷، شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان اقدام نمايند. لازم به‌ذکر تمامي فرآيند ارزيابي‌کيفي از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت مي‌پذيرد.

تاريخ و محل گشايش پاكات ارزیابی‌کیفی:‌ پيشنهادات ارائه شده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در ساعت ۱۳:۴۵ روز شنبه مورخ ۲۵/۰۴/۱۴۰۱ در سالن کنفرانس شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گشايش خواهد شد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند، جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۴-۰۲۱ تماس حاصل فرماييد.

متقاضيان مي‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت معاملات صنعت برق به نشانيTender.tavanir.org.ir يا سايت شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان به نشاني www.sbepdc.ir همچنين پايگاه ملي مناقصات به آدرس www.iets.mporg.ir مراجعه فرمايند. بديهي است اين شرکت در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.

«ساير اطلاعات و جزئيات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است»

امور تدارکات و قراردادها

شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان