۳۵۹۲ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب خوزستان – اجرای شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب و انشعابات خانگی کوی عامری شهر اهواز

آگهی تجدید مناقصه‌عمومي یک مرحله‌ای ( به‌صورت فشر به شماره ۱۰۴۲/۱۴۰۱ در روزنامه و شماره ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۱۸۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت شماره مناقصه در روزنامه شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت عنوان مناقصه رشته كاري مورد نیاز   مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال) برآورد  (میلیون ريال) مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق […]

آگهی تجدید مناقصه‌عمومي یک مرحله‌ای ( به‌صورت فشر به شماره ۱۰۴۲/۱۴۰۱ در روزنامه و شماره ۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۱۸۶ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

شماره مناقصه در روزنامه

شماره فراخوان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت

عنوان مناقصه

رشته كاري مورد نیاز

 

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

برآورد

 (میلیون ريال)

مهلت دریافت اسناد مناقصه از طریق سایت ستاد

۱۰۴۲/۱۴۰۱

۲۰۰۱۰۰۵۷۴۴۰۰۰۱۸۶

اجرای شبکه جمع‌آوری و دفع فاضلاب و انشعابات خانگی کوی عامری شهر اهواز

آب

پایه ۴ و بالاتر

۲۴٫۶۲۱٫۱۳۰٫۰۰۰

۹۳۱٫۰۵۶

تا مورخ ۳۱/۰۵/۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰

 

 

 

 

 

 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان در نظر دارد مطابق ماده ۱۳ قانون برگزاری مناقصات پروژه زیر را به شرکت‌های واجد‌شرایط با ظرفیت آزاد براساس بخشنامه شماره ۳۰۵۹۳/۹۴ مورخ ۰۵/۰۳/۹۴ و با اطلاعات‌عمومی مشروحه ذیل را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت واگذار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد قیمت مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

داشتن گواهینامه تأیید صلاحیت ایمنی پیمانکاران صادر شده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی الزامی می‌باشد.

اسناد مناقصه از طريق سامانه ستاد قابل دريافت مي‌باشد و براساس زمانبندي قيد شده در سامانه ستاد، پس از تكميل توسط مناقصه‌گر تحت بستر سامانه ستاد تحويل خواهد شد.

تحويل اسناد تحت بستر سامانه ستاد تابع قوانين و مقررات مربوطه اعلام شده در اين سامانه مي‌باشد.

آخرین مهلت تحويل اسناد تکمیل شده مناقصه و ارزیابی‌کیفی در سامانه ستاد: تا ساعت ۱۰:۰۰ صبح مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱

گشایش پاکت‌های ارزیابی‌کیفی: مورخ ۱۵/۰۶/۱۴۰۱ساعت ۱۱:۰۰ صبح

گشایش پاکت‌های (الف و ب و ج) مناقصه جهت شرکت‌های حائز امتیاز ارزیابی‌کیفی: مورخ ۲۳/۰۶/۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۰ صبح

توضیحات: شرکت‌های متقاضی بایستی پاکت‌های حاوی اسناد مناقصه(الف، ب، ج) و پاکت حاوی اسناد و مدارک ارزیابی‌کیفی را به‌صورت جداگانه و همزمان تحت بستر سامانه ستاد بارگذاری نمایند. قبل از گشایش پاکات پیشنهادات (مناقصه)، ارزیابی‌کیفی مناقصه‌گران انجام خواهد شد و فقط پاکات پیشنهاد مناقصه‌گرانی که در ارزیابی‌کیفی مناقصه مربوطه تأیید و حدنصاب امتیاز را کسب نموده باشند گشوده خواهد شد.

 محل تحويل پاکت (الف) اسناد مناقصه: علاوه بر ارائه تضمين شركت در فرآیند ارجاع کار در بستر سامانه ستاد، مناقصه‌گر مي‌بايست اصل تضمين را در يك پاكت مناسب با عنوان پاكت “الف” قرار داده و لاك و مهر نمايد. روي ” پاكت الف”، عنوان و موضوع مناقصه، نام و مشخصات مناقصه‌گران، ذكر گردد و طبق برنامه زماني اعلام شده به شركت آب و فاضلاب خوزستان به آدرس: اهواز، كيانپارس، فلكه اول، ‌شركت آب و فاضلاب خوزستان، طبقه پنجم، دبيرخانه حراست و امور محرمانه، تحويل دهد.

گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دفتر مدیریت قراردادها این شرکت می‌باشد و حضور پیشنهاددهندگان در جلسه گشایش، بلامانع است.

آدرس پایگاه ملی اطلاع‌رسانی مناقصات کشورhttp://iets.mporg.ir و سايت اينترنتي شركت :www.abfakhz.ir می‌باشد.

روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خوزستان