۳۶۶۹ مزایده – شرکت پلیمر آریاساسول – فروش اقلام ضایعاتی

مزایده‌عمومی فروش اقلام ضایعاتی شرکت پلیمر آریاساسول مزایده شماره: ASPC-401/2107/S شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد بشکه‌های فلزی و پلاستیکی ۲۲۰ لیتری را از طریق مزایده واگذار نماید، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود به آدرس وب­سایت شرکت: http://www.aryasasol.com/ بخش تأمین‌کنندگان (مزایده و مناقصه) مراجعه […]

مزایده‌عمومی فروش اقلام ضایعاتی شرکت پلیمر آریاساسول

مزایده شماره: ASPC-401/2107/S

شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام) در نظر دارد بشکه‌های فلزی و پلاستیکی ۲۲۰ لیتری را از طریق مزایده واگذار نماید، لذا بدین­وسیله از کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی فعال در این زمینه دعوت می­شود به آدرس وب­سایت شرکت: http://www.aryasasol.com/ بخش تأمین‌کنندگان (مزایده و مناقصه) مراجعه نموده و اسناد مزایده را دریافت نمایند. آخرین‌مهلت ارائه پیشنهادهای قیمت حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ روز سه­شنبه مورخ ۱۵/۰۹/۱۴۰۱ خواهد بود.

مزایده­گران می­بایست پس از بازدید از اقلام یادشده (با هماهنگی قبلی)، پیشنهادهای قیمت خود را مطابق شرایط مندرج در اسناد مزایده ارسال نمایند. بازدید از اقلام همه‌روزه (به‌استثنای روزهای جمعه) از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰ قبل از ظهر و ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰ بعدازظهر امکان­پذیر است.

شرح

واحد

مقدار

بشکه­های فلزی ۲۲۰ لیتری

کیلوگرم

۱۲۰٫۰۰۰

بشکه­های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری

کیلوگرم

۴۰٫۰۰۰

 

 

*- آدرس ایمیل برای ارسال مشخصات بازدیدکنندگانsamadia@aryasasol.com:

*- لیست مربوط به شرح، تعداد و توضیحات اقلام ضایعاتی یادشده در اسناد می‌باشد.

 

تلفن تماس: ۸۵۹۲۲۹۱۶-۰۲۱

واحد قراردادهای شرکت پلیمر آریاساسول