۳۶۷۶ مناقصه – شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس – احداث یک واحد تولید PDH

نوبت اول اصلاحیه آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس در نظر دارد مناقصه دومرحله‌ای جهت احداث واحد تولید پروپیلن از پروپان (PDH) به‌صورت EP (شامل به ‌روز رسانی مهندسی اصولی، انجام مهندسی تفصیلی، خرید کالا و تجهیزات و ارائه خدمات مهندسی کارگاهی در دوران ساختمان، نصب و راه­اندازی عملیات ساختمان و نصب، […]


نوبت اول

اصلاحیه آگهی فراخوان ارزیابی‌کیفی

شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس در نظر دارد مناقصه دومرحله‌ای جهت احداث واحد تولید پروپیلن از پروپان (PDH) به‌صورت EP (شامل به ‌روز رسانی مهندسی اصولی، انجام مهندسی تفصیلی، خرید کالا و تجهیزات و ارائه خدمات مهندسی کارگاهی در دوران ساختمان، نصب و راه­اندازی عملیات ساختمان و نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی) را از طریق انجام ارزیابی‌کیفی غیر همزمان، به‌منظور انتخاب مشاوران/پیمانکاران واجدشرایط و توانمند برای شرکت در مناقصه، برگزار نماید.

موضوع مناقصه: احداث یک واحد تولید PDH به ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال

خوراک واحد (هزار تن در سال): پروپان هزار تن در سال

محل اجرای پروژه: استان خوزستان، شهرستان بهبهان، شرکت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس

شرایط متقاضیان:

متقاضیان به هریک از صورت­های زیر مجاز به شرکت در این ارزیابی می­باشند:

الف) دارای گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره پایه ۱ نفت و گاز، تخصص واحدهای پالایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی از سازمان برنامه‌وبودجه کشور باشد.

ب) در صورت حضور به‌صورت مشارکتی، رهبر مشارکت می­بایست دارای گواهینامه صلاحیت خدمات مشاوره با پایه ۱ نفت و گاز تخصص واحدهای پالایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی از سازمان برنامه‌ و بودجه کشور باشد و سایر اعضا به‌عنوان مشاور و پیمانکار فرعی باشند. بدیهی است ارائه تفاهم­نامه که در آن به تفکیک شرح کار مشخص‌شده باشد، الزامی و ارزیابی‌کیفی به نسبت قدر­السهم اعضاء انجام خواهد گرفت.

ج) دارای صورت‌های مالی حسابرسی شده به‌روزرسانی شده و همچنین ظرفیت آماده ‌به ‌کار باشند.

مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی: متقاضیان می‌بایست از زمان درج آگهی لغایت ۳ روز کاری با مراجعه به وب‌سایت WWW. pgbidboland.ir بخش مناقصات و مزایده، پس از ثبت‌نام در سامانه مذکور، از آن سامانه و یا با مراجعه حضوری به آدرس بهبهان، کیلومتر ۱۷ بزرگراه بهبهان-رامهرمز، شركت پالایش گاز بید بلند خلیج‌فارس واحد قراردادها نسبت به دریافت اسناد اقدام کنند.

مهلت تکمیل و تحویل مدارک: مهلت تکمیل و تحویل مدارک ده روز کاری پس از پایان مهلت دریافت اسناد بوده و می‌بایست تا پایان وقت اداری روز مقرر به آدرس مناقصه‌گزار تحویل گردد.

 نکته ۱: سایر اطلاعات و جزئیات مربوط، در اسناد ارزیابی‌کیفی آمده است.

نکته ۲: فاصله آگهی اول و دوم یک روز می­باشد. بدیهی است در مرحله مناقصه تنها از متقاضیانی دعوت به عمل خواهد آمد که صلاحیت و توانایی آنان در انجام موضوع مناقصه مطابق با شرایط و معیارهای مندرج در اسناد ارزیابی‌کیفی مورد تأیید قرارگرفته باشد و ارسال مدارک متقاضیان هیچ‌گونه حقی را جهت حضور ایشان در فرآیند مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

 

روابط‌عمومی
شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج‌فارس