۳۶۷۶ مناقصه – شرکت پتروشیمی ایلام – خرید دو دستگاه مبدل TLX

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای  موضوع مناقصه: خرید دو دستگاه مبدل TLX شماره مناقصه: PID-010608  شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد دو دستگاه مبدل TLX مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد مناقصه را از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای خریداری نمایند. لذا بدین‌وسیله از شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد در صورت تمايل به شرکت […]

آگهی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای

 موضوع مناقصه: خرید دو دستگاه مبدل TLX

شماره مناقصه: PID-010608

 شرکت پتروشیمی ایلام به استناد مجوز صادره از کمیسیون معاملات، در نظر دارد دو دستگاه مبدل TLX مطابق مشخصات درج‌شده در اسناد مناقصه را از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای خریداری نمایند.

لذا بدین‌وسیله از شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد در صورت تمايل به شرکت در اين مناقصه، از تاریخ ۰۶/۰۹/۱۴۰۱ به سامانه الکترونیکی معاملات شرکت پتروشیمی ایلام به نشانی samim.ilampetro.com مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و دریافت اسناد مناقصه اقدام و حداکثر تا ساعت ۱۶:۰۰ مورخ ۱۹/۰۹/۱۴۰۱ پیشنهادات خود را در سامانه مذکور بارگذاری نمایند. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه الکترونیکی معاملات شرکت پتروشیمی ایلام انجام خواهد شد و صرفاً اصل ضمانتنامه شرکت در مناقصه به‌صورت فیزیکی دریافت می‌گردد.

مناقصه گر لازم است توانایی تودیع ضمانتنامه شرکت در مناقصه به میزان ۵ میلیارد ریال را داشته باشد.

سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه آمده است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، مناقصه‌گران می‌توانند با شماره تلفن ۳۲۷۲۳۹۴۸-۰۸۴ تماس حاصل فرمایند.

 

آدرس: ایلام، چوار، نرسیده به روستای آبزا، مجتمع پتروشیمی ایلام

پورتال اطلاع‌رسانی و برگزاری الکترونیکی معاملات: samim.ilampetro.com

تلفکس: کد پستی: ۶۹۳۶۱۵۹۷۰۰