۳۲۶۵ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران – انجام بخشی از خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی شرکت کارفرما با تأمین و به‌کارگیری نیروی انسانی

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم) شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آئین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۵۲) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده (نوبت دوم)

شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به استناد آئین‌نامه‌های اجرایی قانون برگزاری مناقصات در نظر دارد، از طریق مناقصه عمومی یک مرحله­ای با ارزیابی کیفی فشرده از محل اعتبارات جاری به شماره مناقصه (۲۰۰۰۰۷۰۰۰۲۰۰۰۰۵۲) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) را با اطلاعات مشروحه ذیل به پیمانکاران واجد شرایط واگذار نماید.

موضوع مناقصه: انجام بخشی از خدمات نگهبانی و حفاظت فیزیکی شرکت کارفرما با تأمین و به‌کارگیری نیروی انسانی با تعداد اعلامی توسط کارفرما

مبلغ برآورد اولیه: ۱۵۴٫۱۱۲٫۱۰۳٫۱۲۷ ریال

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه: ۲٫۹۷۱٫۱۲۱٫۰۳۱ ریال در وجه شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران.

محل اجرا: محدوده شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران

مدت اجرای کار: ۱۲ ماه

شرکت‌های واجد شرایط: شرکت‌هایی مجاز به شرکت در مناقصه می‌باشند که دارای تأییدیه وزارت نیرو باشند (در لیست شرکت‌های تأیید صلاحیت شده وزارت نیرو باشند)، مجوز فعالیت از نیروی انتظامی (انتظام) و همچنین مجوز امور خدمات حفاظتی مراقبتی مرکز انتظام رتبه ۱ را داشته باشند.

تاریخ، مهلت، محل و مبلغ دریافت اسناد: از آگهی نوبت اول مورخ ۲۰/۰۳/۱۴۰۰ تا مورخ ۲۶/۰۳/۱۴۰۰ نسبت به خرید اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکي دولت به آدرس www.setadiran.ir اقدام نمایند. قیمت اسناد ۵۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد. مناقصه‌گران می‌توانند یک سری کامل از اسناد را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت دریافت نمایند. مبلغ واریزشده غیرقابل استرداد است.

تاریخ، مهلت و محل تحویل اسناد: پیشنهادها باید حداکثر تا ساعت ۱۰:۰۰ مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir  بارگذاری گردند و حداکثر تا همان روز فیزیک پاکت (الف) را به نشانی: تهران، رودهن، بلوار امام، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه همکف، دبیرخانه، تلفن: ۷۶۵۰۳۱۱۷ تحویل گردد.

زمان و محل گشایش پاکات: پیشنهادهای واصله در ساعت ۱۱:۰۰ صبح مورخ ۰۶/۰۴/۱۴۰۰ در کمیسیون مناقصه واقع در سالن جلسات آبفای شرق به آدرس: رودهن، خیابان پاسداران، پلاک ۶۱، طبقه دوم، ساختمان آبفای شرق باز و قرائت می‌شود.