۲۴۷۶ فراخوان – سازمان بنادر و دريانوردی- انجام امور مربوط به طراحی و اجرای سکوی ارائه شده

«آگهی فراخوان ارزیابی کیفی » وزارت راه و شهرسازي سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی -سازمان بنادر و دريانوردي در نظر دارد جهت انجام امور مربوط به طراحی و اجرای سکوی ارائه داده را براي مدت یکسال در سازمان از طریق فراخوان ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب مشاور اقدام نمايد. -محل، مهلت و نحوه دریافت […]

«آگهی فراخوان ارزیابی کیفی »

وزارت راه و شهرسازي

سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی

-سازمان بنادر و دريانوردي در نظر دارد جهت انجام امور مربوط به طراحی و اجرای سکوی ارائه داده را براي مدت یکسال در سازمان از طریق فراخوان ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب مشاور اقدام نمايد.

-محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۱۳۹۷ شرکت کنندگان صرفاً با مراجعه به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور به آدرس (iets.mporg.ir) می‌توانند اسناد ارزیابی کیفی انتخاب مشاور را دریافت نمایند.

-محل و مهلت تسلیم پاکت ارزیابی کیفی: شرکت کنندگان باید پاکت اسناد ارزیابی کیفی را تا ساعت ۱۶ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۵/۱۳۹۷ به دبیرخانه مرکزی دستگاه مناقصه گزار به آدرس ذیل تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-شرکت کنندگانی مجاز به تحویل اسناد ارزیابی کیفی می‌باشند که از طریق پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور با شناسه کاربری همنام شرکت دریافت و اسامی آنان در فهرست دریافت کنندگان درج شده باشد در غیر اینصورت اسناد تحویلی مورد ارزیابی کیفی قرار نخواهد گرفت و عینا به آنان عودت خواهد گردید.

-جلسه تشریح فراخوان ارزیابی کیفی و پرسش و پاسخ: ساعت ۱۰ روز چهارشنبه مورخ۲۴/۰۵/۱۳۹۷ در محل سالن جلسات طبقه دوازدهم سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده و حضور نمایندگان مطلع فنی و بازرگانی در آن جلسه اختیاری است. ضمناً ارائه معرفی‌نامه کتبی از طرف شرکت کنندگان الزامی می‌باشد.

-هزینه آگهی روزنامه بعهده برنده مناقصه می‌باشد.

-آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک خیابان دیدار جنوبی پلاک ۱

تلفن: ۸۴۹۳۲۷۵۸            فاکس: ۸۸۶۵۱۰۲۱           پست الکترونیک: ICT@PMO.IR

توضیحات:

-بدیهی است کلیه شرکت کنندگان محترم می‌بایست تا آخرین موعد تحویل اسناد ارزیابی کیفی نسبت به پایش و رصد پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور جهت دریافت آخرین اصلاحات و الحاقات اهتمام نمایند.