۲۵۱۷ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران- احداث نیروگاه برق خورشیدی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد احداث نیروگاه برق خورشیدی با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه را به شرکت ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه: طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش مربوط به احداث نیروگاه برق خورشیدی با […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد احداث نیروگاه برق خورشیدی با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه را به شرکت ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه: طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش مربوط به احداث نیروگاه برق خورشیدی با ظرفیت ۱۵۰ کیلو وات.

محل اجرای عملیات: تهران – خیابان طالقانی –  تقاطع خیابان شهید موسوی(فرصت سابق) – اتاق بازرگانی ایران

مدت اجرای عملیات: ۴ ماه

مهلت دریافت اسناد مناقصه:از تاریخ  انتشار آگهی نوبت اول به مدت یک هفته

محل دریافت اسناد مناقصه: خیابان طالقانی تقاطع شهید موسوی شماره ۱۷۵ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران  کد پستی: ۱۵۸۳۶۴۸۴۹۹ ساختمان مرکزی طبقه هشتم دفتر طرح‌های ساختمانی.

شماره تماس: ۸۵۷۳۲۸۱۷ دفتر طرح‌ها

مهلت بازگشت پیشنهادات: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۲۰ روز

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد که به یکی از سه شکل ذیل قابل ارائه می‌باشد: ۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر بنام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ۲- چک تضمین بانکی ۳- واریز نقدی وجه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ بانک ملت شعبه وزارت نفت بنام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران.