۲۶۱۰ مناقصه – سازمان بنادر و دريانوردی- ممیزی تجهیزات و فعالیت‌های بندری، دریایی و مخابراتی و بازرسی ساخت ۱۰ فروند شناور راهنمابر

سازمان بنادر و دریانوردی                                                                            «آگهی فراخوان ارزیابی کیفی خرید خدمات مشاوره»                                        ۱-ممیزی تجهیزات و فعالیت‌های بندری، دریایی و مخابراتی به شماره ۱۱۳۱/TD/97 ۲-بازرسی ساخت ۱۰ فروند شناور راهنمابر به […]

سازمان بنادر و دریانوردی

                                                                           «آگهی فراخوان ارزیابی کیفی خرید خدمات مشاوره»                                       

۱-ممیزی تجهیزات و فعالیت‌های بندری، دریایی و مخابراتی به شماره ۱۱۳۱/TD/97

۲-بازرسی ساخت ۱۰ فروند شناور راهنمابر به شماره ۱۱۳۳/TD/97

نوبت اول

-بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر و دريانوردي در راستای ایفای وظایف باستناد آیین‌نامه بند « ﻫ » ماده ۲۹ قانون برگزاری مناقصات (آیین‌نامه خرید خدمات مشاوره) در نظر دارد دو فقره خرید خدمات مشاوره «ممیزی تجهیزات و فعالیت‌های بندری، دریایی و مخابراتی به شماره ثبت سامانه ۲۰۰۹۷۳۲۹۲۰۰۰۰۰۷ » و «بازرسی ساخت ۱۰ فروند شناور راهنمابر به شماره ثبت سامانه ۲۰۰۹۷۳۲۹۲۰۰۰۰۰۶» را از میان شرکت‌های مشاور واجد شرایط توانمند و متخصص و مرتبط با موضوع فراخوان برگزار نماید.

لذا به منظور شرکت در فرآیندهای مذکور از کلیه شرکت‌های مرتبط با موضوع فراخوان دعوت به عمل می‌آید با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir ، جهت دریافت فایل اسناد و مدارک و فرم‌های مربوطه (RFQ) اقدام نمایند و در مهلت ذیل کلیه اسناد تکمیل شده در سامانه «ستاد» بارگذاری و رسید دریافت گردد.

نکات مهم:

۱٫از آنجاییکه کلیه فرآیند برگزاری فراخوان‌های مذکور در سامانه «ستاد» صورت می‌پذیرد لذا لازم است دریافت و ارسال اسناد صرفاً از طریق سامانه مذکور صورت گیرد، در غیر اینصورت امکان شرکت در ادامه فرآیند برای شرکت‌های متقاضی وجود ندارد.

۲٫چنانچه شرکت‌های متقاضی پیش از این در سامانه مذکور ثبت نام نکرده‌اند، می‌بایست مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) را انجام دهند.

۳٫ جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) با شماره‌های درج شده در قسمت پشتیبانی سامانه مذکور تماس حاصل نمایید.

۴٫داشتن گواهی صلاحیت انجام خدمات مشاوره (دارای اعتبار) از سازمان برنامه و بودجه کشور درج شده در جدول ذیل برای کلیه شرکت کنندگان در هر یک از فرآیندهای مربوطه الزامی می‌باشد.

ردیف

موضوع خرید خدمات مشاوره

مهلت دریافت

مهلت بارگذاری

گواهی صلاحیت

۱

ممیزی تجهیزات و فعالیت‌های بندری، دریایی و مخابراتی

ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۳۹۷

ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۷/۱۱/۱۳۹۷

۱-بازرسی فنی پایه ۱

۲

بازرسی ساخت ۱۰ فروند شناور راهنمابر

ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۳۹۷

ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۹۷

۱-بندرسازی و سازه‌های دریایی پایه ۱ و ۲

۲-بازرسی فنی پایه ۱ و ۲

نشانی و مشخصات آگهی دهنده: تهران- میدان ونک ابتدای بزرگراه حقانی- بعد از چهارراه جهان کودک- خیابان دکتر شهیدی- پلاک ۱- ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی

دورنگار: ۸۸۶۵۱۱۹۱-۲۱ (۹۸+) تلفن: ۸۴۹۳۲۳۵۱-۲۱ (۹۸+) رایانامه: Technical@pmo.ir