۲۶۲۰ مزایده – شهرداری خاش- واگذاری قطعه زمین جهت احداث و راه اندازی بوفه

آگهی مزایده عمومی نوبت دوم شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳۵ مورخ ۱۷/۰۹/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به نسبت به واگذاری قطعه زمینی به مساحت ۱۴۰ مترمربع واقع در نبش خیابان انقلاب ۳۶ جهت احداث و راه اندازی بوفه (تهیه غذای سنتی) را به صورت اجاره به مدت پنج /۵ […]

آگهی مزایده عمومی

نوبت دوم

شهرداری خاش در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳۵ مورخ ۱۷/۰۹/۹۷ شورای محترم اسلامی شهر خاش نسبت به نسبت به واگذاری قطعه زمینی به مساحت ۱۴۰ مترمربع واقع در نبش خیابان انقلاب ۳۶ جهت احداث و راه اندازی بوفه (تهیه غذای سنتی) را به صورت اجاره به مدت پنج /۵ سال شمسی از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار نماید.

۱- آخرین مهلت جهت شرکت در مزایده ده /۱۰ روز پس از انتشار آگهی نوبت دوم می‌باشد.

۲-شرکت‌کنندگان در مزایده می‌بایست پیشنهادات خود را حداکثر تا آخرین مهلت اعلام شده در پاکات سربسته که به صورت الف: شامل سپرده، پاکت ب: شامل اسناد و مدارک تحویلی و پاکت ج: شامل قیمت پیشنهادی می‌باشد قرارداده و به دبیرخانه شهرداری تحویل و رسید دریافت دارند.

۳- سپرده شرکت در مزایده ۵ % قیمت پایه می‌باشد که می‌بایستی به صورت تضمین‌نامه بانکی و یا رسید بانکی که وجه آن به حساب شماره ۰۱۰۵۶۱۴۵۷۳۰۰۴ شهرداری نزد بانک ملی شعبه مرکزی خاش واریز شده باشد.

۴-سپرده نفرات اول تا سوم برندگان در مزایده به ترتیب درخواست و عدم انعقاد قرارداد به نفع شهرداری ضبط خواهد گردید.

۵- شهرداری در رد یا قبول پیشنهاد مختار است.

۶- هزینه چاپ آگهی و کارشناسی برعهده برنده مزایده می‌باشد.

۷- شرکت کنندگان در مزایده جهت دریافت اسناد مزایده و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری به شهرداری مراجعه نمایند. 

 

عبدالمجید تمندانی- شهردارخاش

 

انتشار نوبت اول: ۲۴/۱۰/۱۳۹۷

انتشار نوبت دوم: ۰۴/۱۱/۱۳۹۷