۲۶۴۹ مناقصه – سازمان بنادر و دریانوردی- خرید موقعیت ماهواره‌ای شناورها

وزارت راه و شهرسازی سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی آگهی فراخوان ارزیابی کیفی شماره فراخوان: ۲۰۹۷۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۱۹ سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت خرید موقعیت ماهواره‌ای شناورها در راستای کنترل و نظارت بر آبراه‌های تحت حاکمیت و صلاحیت به مدت دو سال از طریق فراخوان ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب تامین‌کنندگان اقدام نماید. […]

وزارت راه و شهرسازی

سازمان بنادر و دریانوردی: سازمان مرکزی

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی

شماره فراخوان: ۲۰۹۷۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۱۹

سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد جهت خرید موقعیت ماهواره‌ای شناورها در راستای کنترل و نظارت بر آبراه‌های تحت حاکمیت و صلاحیت به مدت دو سال از طریق فراخوان ارزیابی کیفی نسبت به انتخاب تامین‌کنندگان اقدام نماید.

-محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۷ شرکت‌کنندگان صرفاً با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir می‌توانند اسناد ارزیابی کیفی انتخاب تامین‌کنندگان را دریافت نمایند.

-محل و مهلت تسلیم اسناد ارزیابی کیفی: شرکت‌کنندگان باید اسناد ارزیابی کیفی را تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۱۷/۰۱/۱۳۹۸ در سامانه ستاد بارگذاری نمایند.

-شرکت‌کنندگانی مجاز به شرکت در ارزیابی می‌باشند که اسناد ارزیابی کیفی را از طریق سامانه ستاد دریافت و اسامی آنان در فهرست دریافت‌کنندگان درج شده باشد.

-جلسه تشریح فراخوان ارزیابی کیفی و پرسش و پاسخ: ساعت ۱۴ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۱۲/۱۳۹۷ در محل سالن جلسات طبقه چهارم ساختمان شماره ۲ سازمان بنادر و دریانوردی (بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دیدار جنوبی، پلاک ۱۰ تشکیل شده و حضور نمایندگان مطلع فنی و بازرگانی در آن جلسه اختیاری است. ضمناً ارایه معرفی‌نامه کتبی از طرف شرکت‌ کنندگان الزامی می‌باشد.

-آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران، میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دیدار جنوبی، پلاک ۱

تلفن: ۸۴۹۳۲۱۵۱  فاکس: ۸۴۹۳۲۶۷۵  پست الکترونیک: shokoohi@pmo.ir

توضیحات:

-بدیهی است کلیه شرکت‌کنندگان محترم می‌بایست تا آخرین موعد تحویل اسناد ارزیابی کیفی نسبت به پایش و رصد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت دریافت آخرین اصلاحات و الحاقات اهتمام نمایند.