۲۷۳۰ استعلام قیمت – شرکت ارتباطات سیار ایران – پروژه پیمایش شناسایی بازار نزدیک به کسب و کار اصلی

آگهی استعلام شماره ۰۰۴۰۳۷/۰۰۳/۹۸ موضوع : پروژه پیمایش شناسایی بازار نزدیک به کسب و کار اصلی شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد از طریق استعلام پروژه پیمایش شناسایی بازار نزدیک به کسب و کار اصلی خود را بر اساس شرایط استعلام، فرم پیشنهاد قیمت و RFP پیوست برگزار نماید. لذا داوطلبان شرکت در استعلام […]

آگهی استعلام شماره ۰۰۴۰۳۷/۰۰۳/۹۸

موضوع : پروژه پیمایش شناسایی بازار نزدیک به کسب و کار اصلی

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد از طریق استعلام پروژه پیمایش شناسایی بازار نزدیک به کسب و کار اصلی خود را بر اساس شرایط استعلام، فرم پیشنهاد قیمت و RFP پیوست برگزار نماید. لذا داوطلبان شرکت در استعلام    می توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۷/۴/۹۸ نسبت به ارسال پاکات خود (پاکت الف حاوی Proposal، رزومه و اساسنامه شرکت، شرایط استعلام ، مشخصات فنی به صورت مهر و امضا شده و پاکت ب حاوی پیشنهاد قیمت) به اداره کل خرید (نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، ضلع شرقی تقاطع کردستان، برج همراه، طبقه ۵، واحد یک) اقدام نمایند. کمیته مربوطه در اسرع وقت تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

لازم به توضیح است که شرکت کنندگان در استعلام می توانند هر گونه سوال خود را درباره RFP با شماره تماس: ۸۱۷۱۳۰۱۴ (خانم خواجه صالحی) و سایر موارد را به آدرس ایمیل l.sabagh@mci.ir  ارسال و یا با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۰۵ (خانم صباغ) تماس حاصل نمایند.

شایان ذکر است شرکت هایی می توانند در استعلام شرکت نمایند که دارای مجوز از مرکز آمار ایران و یا گواهینامه پژوهشی از وزارت علوم تحقیقات و فن آوری دارا باشند.

 

                                                                                              اداره کل خرید

                                                                                    شرکت ارتباطات سیار ایران