فراخوان مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس دانشکده علوم پزشکی ساوه بهشناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱و کداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران […]
فراخوان مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس
دانشکده علوم پزشکی ساوه بهشناسه ملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱و کداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصهعمومی یکمرحلهای واگذاری امور مربوط به خرید و تهیه مواد اولیه، طبخ و توزیع غذای پرسنل و بیماران مجتمع بیمارستانی شهدای ۱۷ شهریور و مدرس بهشماره (۲۰۹۸۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۹ )را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)بهآدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات روز چهارشنبه مورخ ۰۱ / ۰۸/ ۱۳۹۸ میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۰۸ / ۰۸/ ۱۳۹۸
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت۱۴ روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۸/۱۳۹۸
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت ۱۰ صبح روز شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۸ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه بهنشانی: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ ۱٫۳۵۴٫۴۰۹٫۷۰۲ ریال(یکمیلیارد و سیصد و پنجاه و چهار میلیون و چهار صد ونه هزار و هفتصد و دو ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه ويا واريز وجه نقد بهشماره حساب ۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران(( شبا۹۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸IR))بهنام دانشکده علوم پزشکی ساوه: پاکت (الف) تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه ۲۲/۰۸/۱۳۹۸: بهآدرس: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یکستاد، دانشکده علوم پزشكي ساوه، اداره امور پشتیبانی و رفاهی گردد. کدپستی: ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱وفایل pdf ضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری شود.
براي كسب اطلاعات بيشتر با فکس دفتر ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ کارشناس امور قراردادها ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ تماس و یا به سایت دانشکده بهنشانی http://www.savehums.ac.irویا بهپایگاه ملی مناقصات بهآدرس http://iets.mporg.ir مراجعه فرمائيد اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱دفتر ثبتنام :۸۸۹۶۹۷۳۷ و۸۵۱۹۳۷۶۸
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.