۲۸۳۱ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی آب اضطراری مقاوم به زلزله

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به شماره ۳۳/۹۸ ۱٫نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران ۲.موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی آب اضطراری مقاوم به زلزله هر یک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر […]

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله ای با ارزیابی کیفی به شماره ۳۳/۹۸

۱٫نام دستگاه مناقصه گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

۲.موضوع مناقصه: خرید، حمل و جایگذاری پنج باب مخزن فولادی آب اضطراری مقاوم به زلزله هر یک به ظرفیت یکصد مترمکعب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران.

۳٫مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند حداکثر تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۱۳۹۸ با معرفی نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خ جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر (شهرآرا) مراجعه و مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴٫مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ (بیست و هفت میلیارد) ریال و به مدت ۳ (سه) ماه شمسی.

۵٫محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۶٫مبلغ تضمین شرکت در مناقصه به میزان ۹۷۴٫۰۰۰٫۰۰۰ (نهصد و هفتاد و چهار میلیون) ریال و به یکی از انواع ذیل می باشد:

-چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی ویا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و به پیشنهاد های فاقد امضا، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده های مخدوش یا سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادها: تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۰۹/۰۹/۱۳۹۸ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸٫زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادها (پاکات الف و ب): ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۰/۰۹/۱۳۹۸ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهای این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹٫زمان و محل گشایش جلسه دوم پیشنهادها (پاکات ج): ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۱۳۹۸ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهای این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۰٫سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی سایت های اینترنتی: (HTTP://IETS.MPORG.IR , HTTP://WWW.NWW.IR , HTTP://TENDER.BAZRESI.IR )

 

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

(سهامی خاص)