۲۸۳۷ مناقصه – شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خرید کنتور آب پیستونی خشک، مولتی جت خشک، الکترومغناطیسی و التراسونیک در اقطار مختلف

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به ‌شماره۳۴/۹۸   ۱.نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران  ۲٫موضوع مناقصه: خرید (شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) کنتور آب پیستونی خشک، مولتی جت خشک، الکترومغناطیسی و التراسونیک در اقطار مختلف. ۳٫مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی به ‌شماره۳۴/۹۸

 

۱.نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

 ۲٫موضوع مناقصه: خرید (شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) کنتور آب پیستونی خشک، مولتی جت خشک، الکترومغناطیسی و التراسونیک در اقطار مختلف.

۳٫مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند حداکثر تا ساعت ۱۵روز شنبه مورخ ۰۲/۰۹/۹۸ با معرفی نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر (شهرآرا) مراجعه و مبلغ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون و دویست هزار) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴٫مدت اجرای کار: ۲ (دو) ماه شمسی

۵٫ محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۶٫مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: به میزان ۱٫۴۸۸٫۲۳۰٫۰۰۰ (یک میلیارد و چهارصد و هشتاد و هشت میلیون و دویست و سی هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده های کمترازمیزان مقرر، چک شخصی و نظایرآن و همچنین پیشنهاداتی که بعداز انقضای مدت مقررواصل گردد مطلقاً ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادات: تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۱۶/۰۹/۹۸ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸٫زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادها (پاکات الف، ب): ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۹۸ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهای این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹٫زمان و محل گشایش دوم پیشنهادها (پاکات ج): ساعت ۱۱ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۹/۹۸ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهای این شرکت باز و قرائت خواهند شد

۱۰٫سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی های سایت اینترنتی (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران

(سهامی خاص)