۲۸۵۸ مناقصه – شهرداری بروجرد – عملیات حسابرسی

آگهي تجدید مناقصه (نوبت دوم) شهرداری بروجرد در نظر دارد براساس بند یک جلسه رسمی شماره ۱۵۸ مورخ ۱۰/۰۷/۹۸ شواری اسلامی شهر بروجرد عملیات حسابرسي شهرداري بروجرد و سازمان‌های تابعه در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶و۱۳۹۷ را از طريق مناقصه عمومی به شركت‌هاي حسابرسي واجد شرايط واگذار نمايد. مؤسسات حسابرسی شرکت کننده در مناقصه باید حائز شرایط […]

آگهي تجدید مناقصه (نوبت دوم)

شهرداری بروجرد در نظر دارد براساس بند یک جلسه رسمی شماره ۱۵۸ مورخ ۱۰/۰۷/۹۸ شواری اسلامی شهر بروجرد عملیات حسابرسي شهرداري بروجرد و سازمان‌های تابعه در سال‌های ۱۳۹۵، ۱۳۹۶و۱۳۹۷ را از طريق مناقصه عمومی به شركت‌هاي حسابرسي واجد شرايط واگذار نمايد.

مؤسسات حسابرسی شرکت کننده در مناقصه باید حائز شرایط عمومی ذیل باشند:

۱-دارای رتبه الف جامعه حسابداران رسمی

۲-حائز مرتبه ۱ برابر ارزیابی وزارت کشور مطابق شیوه نامه اجرای پذیرش و نظارت بر مؤسسات حسابرسی

۳-مؤسسات حسابرسی شرکت کننده می‌بایست اعلام آمادگی خود را به همراه خلاصه‌ای از سوابق حرفه ای، توانمندی و قابلیت‌ها، سوابق حسابرسی در شهرداری‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری را در پاکت ممهور به مهر آن مؤسسه به دبیرخانه شهرداری بروجرد تحویل نمایند.

۳- فيش واريز شده به مبلغ ۱۰ درصد مبلغ پیشنهادی به شماره حساب۷۳۱۸۶۶۴۱۶۱۶۱۶۱۶۱ بانک مهر اقتصاد به نام شهرداری و يا ضمانت نامه بانكي معتبر به عنوان سپرده شركت در مناقصه.

۴-از برنده مناقصه ده درصد تضمين حسن انجام تعهدات اخذ می گردد.

۵-به پيشنهادهاي مخدوش، مشروط، مبهم و يا فاقد فيش سپرده يا ضمانتنامه بانكي معتبر و یا رسیده بعد از مهلت قانوني رسيدگي نخواهد شد۰

۶- شهرداری بروجرد در رد يا قبول كليه پيشنهادات مختار است۰

۷-چنانچه برنده مناقصه (اول تا سوم) از امضاي قرارداد منصرف شود سپرده شركت در مناقصه ضبط خواهد شد۰

۸-مدت ارسال مدارك و پیشنهادات ۱۰ روز پس از تاریخ انتشار آگهي می باشد.

۹-پرداخت هزينه آگهي به عهده برنده مناقصه ميباشد۰

۱۰-ارایه اسناد و مدارك و سوابق كاري مرتبط شركت الزامي است.

 

 رحیم جافری

 شهردار بروجرد