۲۸۷۵ مناقصه – شركت پتروشيمی شازند – انجام فعالیت‌های برق و ابزاردقیق پروژه طرح افزایش ظرفیت واحد اتوکسیلات

آگهي مناقصه عمومی شماره ۱۵۱-۹۸ موضوع: انجام فعالیت‌های برق و ابزاردقیق پروژه طرح افزایش ظرفیت واحد اتوکسیلات شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، موضوع فوق الذکر را به شرح مندرج در بند (الف) از طریق برگزاری مناقصه به شرکت واجد شرایط واگذار نمايد. لذا از كليه شرکت‌های معتبر و دارای تخصص و تجربه […]

آگهي مناقصه عمومی شماره ۱۵۱-۹۸

موضوع: انجام فعالیتهای برق و ابزاردقیق پروژه طرح افزایش ظرفیت واحد اتوکسیلات

شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد، موضوع فوق الذکر را به شرح مندرج در بند (الف) از طریق برگزاری مناقصه به شرکت واجد شرایط واگذار نمايد. لذا از كليه شرکت‌های معتبر و دارای تخصص و تجربه مفید و مرتبط با موضوع مناقصه دعوت می‌گردد از تاریخ درج آگهی تا مورخ ۱۶/۱۰/۹۸ (به غیر از روزهای تعطیل)، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه و با همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز در بند (ب) جهت تحویل مدارک و تکمیل فرم تقاضا به نشانی: اراک، کیلومتر ۲۲ جاده بروجرد،  مجتمع پتروشیمی شازند، دفتر امور پیمان‌ها و برآورد مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات فنی مناقصه با شماره تلفن ۳۲۶۳۳۶۲۰-۰۸۶ و در خصوص سایرموارد با شماره تلفن‌های ۶۵ -۳۲۶۳۳۱۶۳-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

 

الف)شرح کار:

اجرای عملیات کابل کشی و نصب تجهیزات برقی و ابزار دقیقی پروژه افزایش ظرفیت واحد اتوکسیلات مطابق مشخصات فنی و شرایط خصوصی

ب)مدارک مورد نیاز:

۱-تصاویر اساسنامه،آگهی تأسیس و ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی،

۲-فهرست سوابق کارهای انجام شده یا در حال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارایه گواهی و رضایتنامه از کارفرمایان قبلی.

۳-تصویرگواهی نامه ثبت‌نام مودیان مالیاتی (کد اقتصادی) و شناسه ملی، نشانی و کدپستی و شماره تلفن، فکس.

۴-ارایه گردش مالی شرکت، مفاصا حساب قراردادهای انجام شده،گواهی ارزش افزوده، کپی ضمانتنامه‌های اخذ شده طی یک‌سال گذشته

۵-تصویر شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) صاحبان امضای مجاز شرکت.

۶- گواهی صلاحیت ایمنی پیمانکار از وزارت تعاون،کار و امور اجتماعی با اعتبار زمانی

۷- سایر مدارک و گواهی‌های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی موثر باشد.

توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور ارزیابی متقاضیان قابل بررسی نخواهد بود. همچنین ارایه مدارک و عدم تأیید صلاحیت، هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و این شرکت در رد یا قبول هر یک یا تمام پیشنهادات بدون آن‌که محتاج به ذکر دلیل باشد در هر مرحله از مناقصه مختار می‌باشد.

 

ج) سایر شرایط مناقصه:

۱- واگذاری اسناد مناقصه: پس از ارایه مدارک مندرج در بند ب در مقابل واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری شماره ۰۱۰۵۷۶۳۷۸۰۰۰۰ به نام شرکت پتروشیمی شازند نزد بانک ملی تحویل شرکت کنندگان خواهد شد جهت گرفتن شناسه واریز با شماره تلفن‌های ۹۵- ۳۲۶۳۳۱۸۰-۰۸۶ امورمالی هماهنگی گردد. یادآور می‌شود مبلغ مذکور در صورت عدم تأیید پیمانکار مسترد نخواهد شد.

۲– مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵% مبلغ کل پیشنهادی قابل واریز به صورت نقدی به حساب صدر الاشاره و یا ارایه چک تضمینی بین بانکی و یا ضمانتنامه بانکی ثبت شده در سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) با اعتبار سه ماه به نام شرکت پتروشیمی شازند.

۳- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی، توان فنی مناسب با برنامه ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارایه ضمانتنامه‌های مورد نیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد.

۴- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

 

روابط عمومي و امور بين الملل

شركت پتروشيمي شازند