۲۸۹۵ مناقصه – شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – انجام بخشی از خدمات مورد نیاز با تامین نیروی کار

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به ‌شماره۳۷/۹۸   ۱.نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران  ۲٫موضوع مناقصه: انجام بخشی از خدمات مورد نیاز شرکت کارفرما با تأمین و بکارگیری تعداد ۲۱ (بیست و یک) نفر نیروی انسانی لازم واحدهای زیر مجموعه در سطوح شغلی و با مقاطع تحصیلی […]

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به ‌شماره۳۷/۹۸

 

۱.نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

 ۲٫موضوع مناقصه: انجام بخشی از خدمات مورد نیاز شرکت کارفرما با تأمین و بکارگیری تعداد ۲۱ (بیست و یک) نفر نیروی انسانی لازم واحدهای زیر مجموعه در سطوح شغلی و با مقاطع تحصیلی مختلف.

۳٫مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰روز شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۹۸ با معرفی نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر (شهرآرا) مراجعه و مبلغ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴٫ مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۱۹٫۹۲۴٫۲۸۵٫۳۰۵ ریال و به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۵٫ محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۶٫مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: به میزان ۷۶۱٫۷۲۸٫۰۰۰ (هفتصد و شصت و یک میلیون و هفتصد و بیست و هشت هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعداز انقضای مدت مقررواصل گردد مطلقاً ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادات: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸٫زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادات (پاکات الف، ب): ساعت ۱۰:۱۵ روز یکشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۹۸ در محل دفتر قراردادها و اموربازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹٫زمان و محل بازگشایش جلسه دوم پیشنهادات (پاکات ج): ساعت ۱۰:۱۵ روز یکشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۹۸ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهای این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۰٫سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی سایت های  اینترنتی (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)

قطره قطره آب، لحظه لحظه زندگی ست.

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران

(سهامی خاص)