۲۸۹۵ مناقصه – شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – قرائت کنتور و توزیع قبوض آب بهاء

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به ‌شماره۳۹/۹۸   ۱.نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران  ۲٫موضوع مناقصه: انجام خدمات ۱٫۳۸۴٫۰۰۰ مورد قرائت کنتور و ۱٫۳۱۶٫۰۰۰ مورد توزیع قبوض آب بهاء به اقطار مختلف و به صورت ردیف و غیر ردیف در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب […]

آگهی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به ‌شماره۳۹/۹۸

 

۱.نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

 ۲٫موضوع مناقصه: انجام خدمات ۱٫۳۸۴٫۰۰۰ مورد قرائت کنتور و ۱٫۳۱۶٫۰۰۰ مورد توزیع قبوض آب بهاء به اقطار مختلف و به صورت ردیف و غیر ردیف در محدوده تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران.

۳٫مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه میتوانند حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰روز شنبه مورخ ۱۲/۱۱/۹۸ با معرفی نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر (شهرآرا) مراجعه و مبلغ۶۰۰٫۰۰۰ (ششصد هزار) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴٫ مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۴۴٫۴۳۹٫۶۰۰٫۰۰۰ریال و به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۵٫ محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت.

۶٫مبلغ تضمین شرکت درمناقصه: به میزان ۱٫۴۹۷٫۱۸۸٫۰۰۰ (یک میلیارد و چهارصد و نود و هفت میلیون و یکصد و هشتاد و هشت هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایرآن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل گردد مطلقاً ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادات: تا ساعت ۱۵:۰۰ روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸٫زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادات (پاکات الف، ب): ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۷/۱۱/۹۸ در محل دفتر قراردادها و اموربازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹٫زمان و محل گشایش جلسه دوم پیشنهادات (پاکات ج): ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۹۸ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۰٫سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. نشانی سایت های  اینترنتی (http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir) و (http://tender.bazresi.ir)

آب جان جهان است

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران

(سهامی خاص)