۲۹۴۴ مناقصه – شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر – اجرا، نصب و راه اندازی کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی کارخانه گندله سازی

آگهي فراخوان شناسایی شرکت‌ها به شماره ۱/۹۹/ف (نوبت اول) ارزيابي کيفي پيمانکاران طراحی، تأمین و نصب (EPC) کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی کارخانه گندله سازی  (جهت مناقصه بين المللي دو مرحله‌اي)   شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نظر دارد نسبت به ارزيابي کيفي و تعيين پيمانکاران واجد شرايط به منظور دعوت به مناقصه بين […]

آگهي فراخوان شناسایی شرکت‌ها به شماره ۱/۹۹/ف (نوبت اول)

ارزيابي کيفي پيمانکاران طراحی، تأمین و نصب (EPC) کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی کارخانه گندله سازی

 (جهت مناقصه بين المللي دو مرحله‌اي)

 

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نظر دارد نسبت به ارزيابي کيفي و تعيين پيمانکاران واجد شرايط به منظور دعوت به مناقصه بين المللي جهت مهندسی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی کارخانه گندله سازی شماره یک مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان با شرايط ذيل اقدام نمايد.

 

۱-    موضوع مناقصه:         انجام کليه فعالیت‌های مهندسی و طراحی، تهیه و تأمین کالا، عملیات ساختمانی و تأسیسات زیربنایی، حمل، نصب، راه اندازي و تحويل،  (EPC) همراه با آموزش کارخانه سولفورزدایی از گازهای گندله سازی شماره یک با روش ت‍زریق آمونیاک که منجر به محصول خروجی سولفات آمونیم گردد.

 

۲-نام و نشاني مناقصه‌گزار :  شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، ساختمان نگین، پلاک ۲۷۳

 

۳-برآورد مدت انجام کار:        بيست و چهار ماه  شمسي مي‌باشد.

۴شرايط داوطلبان:

●            دارا بودن گواهینامه صلاحیت پایه یک طرح و ساخت در رشته نفت و گاز از سازمان برنامه و بودجه کشور با ظرفیت کاری و ریالی آزاد.

●             داشتن امکانات عملياتي و اجرايي، فني و مهندسي، مديريتي، توانايي مالي و تجربيات مفيد و مکفي در زمينه موضوع مناقصه.

●            قابليت تأمين تجهيزات از شرکت‌هاي معتبر داخلی و خارجی يا شرکت‌هاي تحت ليسانس آن‌ها با سابقه مفيد در زمينه موضوع مناقصه.

●            شرکت‌هاي داوطلب داخلي و خارجي مي‌توانند به صورت مشارکت يا کنسرسيوم نيز در مناقصه شرکت نمايند.

●            کلیه فعالیت‌های مهندسی پایه و ارایه مشخصات فنی تجهیزات فرآیندی کارخانه سولفور زدایی می‌بایست توسط شرکت صاحب تکنولوژی که در زمینه طراحی واحدهای سولفور زدایی از گازهای خروجی دانش و تجربه مستند داشته است انجام گردد.

۵-   داوطلبان مي‌توانند حداکثر يک هفته پس از انتشار آگهي فراخوان جهت دريافت اسناد ارزيابي به نشانی: تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، ساختمان نگین، پلاک ۲۷۳، طبقه پنجم،دپارتمان برنامه‌ریزی و توسعه (آقای بلوکی) مراجعه نمایند. در ضمن دریافت اسناد ارزیابی از وبسایت شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به نشانی www.geg.irاز بخش تأمین کنندگان و مشتریان، مناقصه‌ها نیز امکان پذیر می‌باشد.

۶-    اسناد وفرم‌هاي ارزيابي کيفي با ارایه معرفي‌نامه کتبي که در آن موضوع مناقصه فوق درج شده باشد به نمايندگان داوطلبان تحويل خواهد گرديد.

۷-   داوطلبان مي‌بايستي فرم‌هاي ارزيابي کيفي و مدارک مربوط به آن را ظرف مدت حداکثر چهار هفته از تاريخ انتشار آگهي فراخوان مطابق فرم‌هاي درخواستي تکميل و  همراه با مستندات لازم به نشاني:تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، ساختمان نگین، پلاک ۲۷۳، طبقه همکف، دبیرخانه مرکزی تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۸-   تکميل و ارسال مدارک در پاسخ به اين آگهي هيچگونه حقي براي متقاضيان ايجاد نخواهد کرد.

۹-   داوطلبان در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با تلفن +۹۸۳۴-۴۱۴۲۴۱۱۸ تماس حاصل نمایند.

 

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر

مدیریت قراردادها و معاملات