۲۹۴۶ مناقصه – شرکت راه آهن ج.ا.ا – خرید ونصب تابلوها و نشانه‌های ایستگاه‌های منتخب مسافری

بسمه تعالي آگهي دعوت به ارزيابي کيفي فراخوان عمومي نخست مناقصه شماره ۵-۷۰۹-۹۸ شرکت راه آهن ج.ا.ا در نظر دارد بنابر آیين نامه اجرایي بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاري مناقصات نسبت به ارزیابی كيفي مناقصه‌گران واجد شرايط جهت دعوت به مناقصه به شرح زيراقدام نمايد. ۱-    شرح مختصر موضوع مناقصه:خرید ونصب تابلوها و نشانه‌های […]

بسمه تعالي

آگهي دعوت به ارزيابي کيفي فراخوان عمومي نخست مناقصه شماره ۵-۷۰۹-۹۸

شرکت راه آهن ج.ا.ا در نظر دارد بنابر آیين نامه اجرایي بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاري مناقصات نسبت به ارزیابی كيفي مناقصه‌گران واجد شرايط جهت دعوت به مناقصه به شرح زيراقدام نمايد.

۱-    شرح مختصر موضوع مناقصه:خرید ونصب تابلوها و نشانه‌های ایستگاه‌های منتخب مسافری

۲-    مدت و محل اجرا: مدت اجرا ۹ ماه بوده و محل اجراء طبق اسناد مناقصه مي‌باشد.

۳-    شركت كنندگان در فراخوان مي‌بايست حداقل داراي سابقه فعالیت تابلوسازی در کارهای شهری و یا در مودهای حمل و نقل و ترمینال‌های مسافری را داشته و ظرفیت آزاد و نیروی انسانی جهت تولید مطابق با مبلغ برآورد مناقصه را دارا باشند.

۴-    مهلت و نحوه دريافت اسناد ارزيابي کيفي: متقاضيان مي‌توانند حداکثر تا ساعت۱۷:۰۰ روزشنبه مورخ۱۳/۰۲/۹۹ با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانیwww.setadiran.ir   و با پرداخت مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار)ريال از طریق لینک مربوط در سامانه فوق، اسناد ارزیابی کیفی را دریافت نمایند.

کلیه فرآیند برگزاری مناقصه به جز تحویل پاکات (الف) مربوط به تضامین شرکت در فرآیند ارجاع کار در سامانه مذکور انجام می‌پذیرد لذا لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه فوق و دریافت گواهی امضای الکترونیکی ،نسبت به اخذ آنها اقدام نمایند.

۵-    مهلت و نحوه ارسال اسناد تکميل شده: حداکثر تا ساعت۱۰:۰۰روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۲/۹۹از طریق سامانه فوق

۶-     قیمت‌ها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارایه گردد.

۷-    مدت اعتبار ضمانت‌های شرکت در فرآیند ارجاع کار سه ماه می باشد و به درخواست کارفرما به مدت سه ماه دیگر قابل تمدید می‌باشد.

پس از ارزيابي كيفي، از مناقصه‌گران واجد شرايط که حداقل امتياز لازم را کسب نموده باشند جهت دريافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهدآمد.

اداره کل خدمات ساختمانی و ایستگاهی