۲۹۵۲ مناقصه – شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خرید کلیه لوازم نصب انشعاب و عملیات اجرایی نصب و تغییرات در انشعاب آب در نواحی یک و سه.

موضوع: آگهی تجدید مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی)به ‌شماره۲/۹۹ ۱.نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب‌ و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران ۲٫موضوع مناقصه: ۱-خرید (شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) کلیه لوازم نصب انشعاب آب ۲-عملیات اجرایی نصب و تغییرات در انشعاب آب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران نواحی […]

موضوع: آگهی تجدید مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی)به ‌شماره۲/۹۹

۱.نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

۲٫موضوع مناقصه: ۱-خرید (شامل: تهیه، بارگیری، حمل، تخلیه و تحویل) کلیه لوازم نصب انشعاب آب ۲-عملیات اجرایی نصب و تغییرات در انشعاب آب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران نواحی یک و سه.

۳٫مهلت ومحل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۵/۰۲/۹۹ با معرفی‌نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر(شهرآرا) مراجعه  ومبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴٫مبلغ و برآورد و مدت اجرای کار: ۱۵٫۳۵۷٫۲۶۷٫۲۷۰ ریال و به مدت ۱۲ (دوازده) ماه شمسی.

۵٫محل اعتبار: از محل اعتبارات غیر عمرانی شرکت

۶٫مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: به میزان ۵۲۶٫۳۱۸٫۰۰۰ (پانصد و بیست و شش میلیون و سیصد و هجده هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک  بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران و به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادات: تا ساعت ۱۲:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۹/۰۲/۹۹ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸٫زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادها (پاکات الف و ب): ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۳۰/۰۲/۹۹ در محل دفتر قراردادها و امور بازرگانی این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹٫سایر اطلاعات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است

نشانی سایت های اینترنتی: سایت ملی مناقصات (http://iets.mporg.ir) و سایت شرکت مناقصه‌گزار (http://t3ww.tpww.ir)و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (http://www.nww.ir)

زندگی با آب جریان دارد.

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران(سهامی خاص)