۳۰۰۵ مناقصه – شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر – طراحی، تأمین و نصب (EPC) کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی گندله سازی شماره یک

آگهي فراخوان شناسايي شركت‌ها به شماره ۱/۹۹/ف ارزيابي کيفي پيمانکاران طراحی، تأمین و نصب (EPC) کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی گندله سازی شماره یک  (جهت مناقصه بين المللي دو مرحله‌اي)   (نوبت دوم)     شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نظر دارد نسبت به ارزيابي کيفي و تعيين پيمانکاران واجد شرايط به منظور دعوت […]

آگهي فراخوان شناسايي شركت‌ها به شماره ۱/۹۹/ف

ارزيابي کيفي پيمانکاران طراحی، تأمین و نصب (EPC) کارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی گندله سازی شماره یک

 (جهت مناقصه بين المللي دو مرحله‌اي)

 

(نوبت دوم)

 

 

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در نظر دارد نسبت به ارزيابي کيفي و تعيين پيمانکاران واجد شرايط به منظور دعوت به مناقصه بين المللي جهت مهندسی، تأمین، اجرا، نصب و راه اندازی كارخانه سولفورزدایی از گازهای خروجی گندله سازی شماره یک مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر سیرجان با شرايط ذيل اقدام نمايد.

 

۱-   موضوع مناقصه: انجام کليه فعالیت‌های مهندسی و طراحی، تهیه و تأمین کالا، عملیات ساختمانی و تأسیسات زیربنایی،حمل، نصب، راه اندازي و تحويل، (EPC) همراه با آموزش کارخانه سولفورزدایی از گازهای گندله سازی شماره یک با روش ت‍زریق آمونیاک که منجر به محصول خروجی سولفات آمونیوم گردد.

 

۲-   نام و نشاني مناقصه‌گزار :        شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، روبروی هتل لاله، ساختمان نگین، پلاک ۲۷۳

 

۳-   برآورد مدت انجام کار:    مدت انجام کار بيست و چهار ماه شمسي مي‌باشد.

 

۴-   شرايط داوطلبان:

·             دارا بودن گواهینامه صلاحیت پایه یک طرح و ساخت در رشته نفت و گاز و يا پايه يك صنعت و معدن از سازمان برنامه و بودجه کشور.

تبصره: شركت‌هاي پايه يك پيمانكاري نفت و گاز و يا پايه يك صنعت و معدن مي‌توانند با شركت‌هاي پايه يك مشاور نفت و گاز يا صنعت و معدن به صورت مشاركتي و با ارسال توافقنامه رسمي در اين فراخوان شركت نمايند.

 

·              داشتن امکانات عملياتي و اجرايي، فني و مهندسي، مديريتي، توانايي مالي و تجربيات مفيد و مکفي در زمينه موضوع مناقصه.

·             قابليت تأمين تجهيزات از شرکت‌هاي معتبر داخلی و خارجی يا شرکت‌هاي تحت ليسانس آن‌ها با سابقه مفيد در زمينه موضوع مناقصه.

·             شرکت‌هاي داوطلب داخلي و خارجي مي‌توانند به صورت مشارکت يا کنسرسيوم نيز در مناقصه شرکت نمايند.

·             کلیه فعالیت‌های مهندسی پایه و ارایه مشخصات فنی تجهیزات فرایندی کارخانه سولفور زدایی میبایست توسط شرکت صاحب تکنولوژی که در زمینه طراحی واحدهای سولفور زدایی از گازهای خروجی دانش و تجربه مستند داشته است انجام گردد.

·             شركت‌ها موظف هستند مدارك مربوط به شريك صاحب تكنولوژي در زمينه سولفور زدايي به روش تزريق آمونياك و توليد محصول سولفات آمونيوم را به صورت كامل با ليست رفرنس‌ها  و خلاصه تكنولوژي پيشنهادي همراه مدارك ارسال نمايند.

·             لازم به ذكر است ارسال كپي الكترونيكي تمام مدارك در قالب CD يا DVD به همراه پرينت مدارك الزامي مي‌باشد.

·             شركت‌هايي كه در نوبت اول فراخوان مدارك خود را ارسال نموده‌اند در اين مرحله صرفاً نياز به ارایه نامه اعلام آمادگي مجدد و يا تكميل نواقص قبلي خود دارند.

۵-         داوطلبان مي‌بايستي فرمهاي ارزيابي کيفي و مدارک مربوط به آن را حداكثر تا پايان تير ماه ۱۳۹۹مطابق فرم‌هاي درخواستي تکميل و  همراه با مستندات لازم به نشاني:تهران، خيابان فاطمي، روبروي هتل لاله، ساختمان نگين، پلاك ۲۷۳،دبير خانه شركت معدني و صنعتي گل‌گهر تحويل و رسيد دريافت نمايند .

۶-         تکميل و ارسال مدارک در پاسخ به اين آگهي هيچگونه حقي براي متقاضيان ايجاد نخواهد کرد.

۸-   داوطلبان در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با تلفن +۹۸۳۴-۴۱۴۲۴۱۱۸ تماس حاصل نمایند.

 

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر