۳۰۱۶ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – بررسی عادات مصرف و نگرش مصرف کنندگان و سنجش رضایت مشترکین

آگهی مناقصه عام دو مرحله ای شماره۱۶/۹۹س با موضوع بررسی عادات مصرف و نگرش مصرف کنندگان و سنجش رضایت مشترکین   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد بررسی عادات مصرف و نگرش مصرف کنندگان و سنجش رضایت مشترکین را  ازطریق مناقصه عام دو مرحله ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم […]

آگهی مناقصه عام دو مرحله ای شماره۱۶/۹۹س با موضوع بررسی عادات مصرف و نگرش مصرف کنندگان

و سنجش رضایت مشترکین

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد بررسی عادات مصرف و نگرش مصرف کنندگان و سنجش رضایت مشترکین را  ازطریق مناقصه عام دو مرحله ای و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۰۶/۰۵/۹۹پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ (یک میلیون) ریال به حساب شماره  ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفر کد ۶۵۸۶۲- شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir  به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است)، به آدرس‌های a.shariati@mci.ir(81712393)، s.beheshti@mci.ir (81722382)، z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک ارسال شده، ارسال خواهد شد.

خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۰۵/۹۹ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز چهارشنبه مورخ ۱۵/۰۵/۹۹ رأس ساعت ۱۰:۳۰ صبح در طبقه سوم، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود. ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن:۸۸۶۴۰۹۸۷(سرکار خانم پرستش) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/taminمراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.