۳۰۴۴ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – پروژه ارزیابی امنیت سامانه­ های اتاق

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای   اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،ارزیابی امنیت سامانه­های خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه:پروژه ارزیابی امنیت سامانه­های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،ارزیابی امنیت سامانه­های خود را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت‌های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه:پروژه ارزیابی امنیت سامانه­های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران.

محل اجرا: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی، پلاک ۱۷۵٫

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۴ روز.

شماره تماس جهت هماهنگی به منظور دریافت اسناد مناقصه: ۸۵۷۳۲۳۶۹ جناب آقای عرب

به منظور تلاش جهت کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا، اسناد مناقصه صرفاً از طریق ایمیل جهت مناقصه‌گران قابل دریافت خواهد بود.

لذا مقتضی است شرکت کنندگان، تصویر درخواست کتبی دارای امضاء و مهر شده خود را به ایمیل a.arab@iccima.ir ارسال نمایند؛ تا از این طریق نسبت به ارسال اسناد، اقدامات لازم صورت پذیرد.

مهلت بازگشت پیشنهادات: تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۶/۱۳۹۹ تا ساعت ۱۵:۰۰ به نشانی: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، دبیرخانه کمیسیون معاملات خواهد بود.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه:مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۵ درصد رقم پیشنهادی می‌باشد که صرفاً به یکی از دو شکل زیر قابل ارایه می­باشد : ۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۳ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران. ۲- واریز نقدی وجوه مربوط به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵ (شناسه واریز – ۹۹۰۰۰۸۰۱۲۷۱۵۴ ) بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (به شماره شبا IR460120000000001515115115)