۳۰۷۶ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – ،تأمین کارت‌های پیش چاپ (preprint)و ریبون

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای   اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،تأمین کارت‌های پیش چاپ  (preprint)و ریبون را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت­های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه:عبارت است از تأمین کارت‌های پیش چاپ  (preprint)و ریبون محل تحویل کارت و ریبون: تهران، خیابان طالقانی، […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،تأمین کارت‌های پیش چاپ  (preprint)و ریبون را با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت­های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه:عبارت است از تأمین کارت‌های پیش چاپ  (preprint)و ریبون

محل تحویل کارت و ریبون: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی،پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات)

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۳ روز

شماره تماس جهت هماهنگی به منظور دریافت اسناد مناقصه:۸۵۷۳۲۵۰۴  سرکار خانم مهدوی

بمنظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اسناد مناقصه صرفاً ازطریق ایمیل دردسترس متقاضیان قرارمی­گیرد. لذا مقتضی است شرکت کنندگان ،تصویردرخواست کتبی دارای امضاء ومهر شده خودرا به ایمیل tendercom.iccima@gmail.comارسال نمایند؛تا از این طریق نسبت به ارسال اسناد، اقدامات لازم صورت پذیرد.

پاسخگویی به ابهامات و سؤالات: در صورت وجود هر گونه ابهام و یا دارا بودن سؤال درخصوص اسناد مناقصه و موارد مندرج در آن، با شماره تماس ۸۵۷۳۲۳۹۳  سرکار خانم مهندس عابدینی تماس حاصل فرمایید.

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۱۰ درصد رقم پیشنهادی کل قرارداد می­باشد که صرفاً به یکی از دو شکل ذیل قابل ارایه می‌باشد: ۱- ضمانتنامه بانکی غیرقابل برگشت و بدون قید و شرط و دارای ۴ ماه اعتبار اولیه و قابل تمدید به درخواست مناقصه‌گزار برای یک دوره دیگر به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ۲- واریز نقدی وجه مربوطه به حساب ۱۵۱۵۱۱۵۱۱۵(شناسه واریز ۹۹۰۰۰۸۰۱۳۵۱۰۳ )بانک ملت شعبه وزارت نفت به نام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران شماره شبا (IR460120000000001515115115)

مهلت ارسال پاکات و پیشنهادات: پاکات می­بایست تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵:۰۰) روز یکشنبه مورخ ۲۰/۰۷/۱۳۹۹ به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال و به دبیرخانه کمیسیون معاملات (مستقر در طبقه ششم ساختمان مرکزی) تحویل شود.