۳۰۸۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – جرای سیستم اسکادا بدون تأمین کالا

نوبت دوم  آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)‌شماره ۱۷/۹۹ آینده با آب روشن است شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد اجرای سیستم اسکادای شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران بدون تأمین کالا را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و تأیید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه عمومی یک […]

نوبت دوم 

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی (یک مرحله‌ای)‌شماره ۱۷/۹۹

آینده با آب روشن است

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران در نظر دارد اجرای سیستم اسکادای شرکت آبفای منطقه ۳ شهر تهران بدون تأمین کالا را پس از انجام فرآیند ارزیابی کیفی و تأیید صلاحیت متقاضیان از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی، به پیمانکار واجد شرایط به شرح ذیل واگذار نماید.

۱.نام دستگاه مناقصهگزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

۲٫مدت اجرای کار: به مدت ۹(نه) ماه شمسی

۳٫ محل اعتبار: از محل اعتبارات غیرعمرانی شرکت.

۴٫شرایط پیشنهاد دهندگان:

پیشنهاددهنده باید یک شرکت حقوقی مستقل باشد صلاحیت پیشنهاد دهنده باید یکی از موارد زیر بوده و گواهینامه تأیید صلاحیت از لحاظ زمانی معتبر باشد:

الف-دارا بودن گواهی‌نامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه پنج در رشته پیمانکاری صنعت و معدن، زیر رشته اتوماسیون صنعتی

ب_دارا بودن حداقل گواهی نامه صلاحیت حداقل پایه پنج پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته تأسیسات و تجهیزات

ج-دارا بودن حداقل گواهی نامه صلاحیت پایه حداقل پنج پیمانکاری از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در رشته ارتباطات و فن آوری اطلاعات

۵٫ارایه تأییدیه صلاحیت ایمنی پیمانکاری صادرشده توسط وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی طبق ابلاغیه شماره ۱۰۲۰۵/۳۵۰۶۶۸/د مورخ ۲۶/۰۱۲/۹۷ شرکت آبفای استان تهران در خصوص تصویب نامه مورخ ۰۵/۱۰/۹۷ هیأت محترم وزیران الزامی می‌باشد.

۶٫ محل دریافت اسناد فراخوان ارزیابی کیفی: متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی کیفی میتوانند حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۷/۰۷/۹۹با در دست داشتن معرفی نامه کتبی معتبر به دبیرخانه مرکزی این شرکت به نشانی: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان شهرآرا (آرش مهر) شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران مراجعه ومبلغ۳۰۰٫۰۰۰(سیصد هزار)ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزدبانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۷٫مهلت و محل تحویل پیشنهادات: کلیه شرکت کنندگان در فراخوان می‌بایست پیشنهاد خود را براساس شرایط مندرج در اسناد فراخوان تنظیم مدارک و مستندات قانونی ذکر شده در اسناد فوق را ممهور به مهر شرکت و در پاکت لاک و مهر شده حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۲/۰۸/۹۹ به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، بزرگراه جلال آل احمد، ابتدای خیابان شهرآرا(آرش مهر)، شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران تحویل ورسید دریافت نمایند.

شایان ذکر است شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران پس از بررسی اسناد و مدارک واصله و اطلاعات مندرج در پرسشنامه در چارچوب ضوابط و مقررات نسبت به ارزیابی کیفی شرکت‌ها اقدام و از شرکت‌های واجد شرایط جهت دریافت اسناد مناقصه دعوت به عمل خواهد آورد.

بدیهی است ارایه مدارک و پرسشنامه‌های تکمیل شده هیچ‌گونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد.

۸٫ به پیشنهادهای فاقد مهر و امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که بعداز انقضای مدت مقرر در این آگهی واصل شود مطلقاً ترتیب اثرداده نخواهد شد.

۹٫سایر اطلاعات مربوطه در اسناد فراخوان مندرج است. نشانی سایت‌های اینترنتی: سایت شرکت مناقصه‌گزارhttp://t3ww.tpww.ir و سایت ملی مناقصات (http://iets.mporg.ir) و سایت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور(http://www.nww.ir)

شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ تهران

(سهامی خاص)