۳۰۸۵ مناقصه – اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران – تأمین یک دستگاه روتر و لایسنس

بسمه‌تعالی آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای   اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،تأمین یک دستگاه روتر و لایسنس آنرا با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت­های ذیصلاح واگذار نماید. موضوع مناقصه: تأمین یک دستگاه روتر و لایسنس کامل و نامحدود طبق اسناد مناقصه محل تحویل: تهران، خیابان […]

بسمه‌تعالی

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

 

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در نظر دارد،تأمین یک دستگاه روتر و لایسنس آنرا با مشخصات و شرایط کلی مندرج در اسناد مناقصه به شرکت­های ذیصلاح واگذار نماید.

موضوع مناقصه: تأمین یک دستگاه روتر و لایسنس کامل و نامحدود طبق اسناد مناقصه

محل تحویل: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی،پلاک ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران (مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات)

مهلت دریافت اسناد مناقصه: از تاریخ انتشار آگهی نوبت اول به مدت ۳ روز

شماره تماس جهت هماهنگی بمنظور دریافت اسناد مناقصه:۸۵۷۳۲۵۰۴  سرکار خانم مهدوی

به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،اسناد مناقصه صرفاً ازطریق ایمیل دردسترس متقاضیان قرارمی­گیرد.

لذا مقتضی است شرکت کنندگان،تصویر درخواست کتبی دارای امضاء ومهر شده خودرا به ایمیل tendercom.iccima@gmail.comارسال نمایند؛تا از اینطریق نسبت به ارسال اسناد،اقدامات لازم صورت پذیرد.

پاسخگویی به ابهامات و سؤالات: در صورت وجود هرگونه ابهام و یا داشتن سؤال درخصوص اسناد مناقصه و موارد مندرج در آن، با شماره تماس ۸۵۷۳۲۳۲۰جناب آقای مهندس امیدبخش تماس حاصل فرمایید.

مهلت ارسال پاکات و پیشنهادات: پاکت می­بایست به صورت مهر و موم شده با درج نام، نشانی و تلفن پیشنهاد دهنده تا پایان وقت اداری (ساعت ۱۵:۰۰) روز چهارشنبه مورخ ۳۰/۰۷/۱۳۹۹ به نشانی: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (فرصت سابق)، شماره ۱۷۵، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارسال و به دبیرخانه کمیسیون معاملات (مستقر در طبقه ششم ساختمان مرکزی) تحویل شود.