۳۰۸۷ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات یدکی سوئیچ‌های فعال FEX,AGG

                                           آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای                                                   شماره  ۳۳/۹۹ س شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات یدکی سوئیچ‌های فعال FEX,AGG را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند. لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ ۲۳/۰۷/۹۹ لغایت ۳۰/۰۷/۹۹ […]

                                           آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای

                                                  شماره  ۳۳/۹۹ س

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات یدکی سوئیچ‌های فعال FEX,AGG را از طریق مناقصه عام یک مرحله‌ای و براساس طرح قرارداد، شرایط مناقصه، مشخصات فنی و مستندات موجود به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ ۲۳/۰۷/۹۹ لغایت ۳۰/۰۷/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۷۱۸۲۲۶(به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضا و معتبر الزامی است) به آدرس‌های(۸۸۶۴۱۰۰۹) z.baghsheykhi@mci.ir، (۸۱۷۱۲۳۸۲ s.beheshti@mci.ir، (۸۱۷۱۲۳۹۳) a.shariati@mci.ir  ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که در مدارک واصل شده ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه کامل به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضا کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۱/۰۸/۹۹ به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، طبقه ۳، واحد ۸ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۲/۰۸/۹۹ رأس ساعت ۱۴:۰۰ در طبقه ۳، واحد ۳، برج همراه تشکیل جلسه و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (هفت میلیارد ریال) بوده که باید به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مشخصات فنی با آقای علیرضا قربانی تنها با شماره تلفن ۲۳۵۵۶۳۶-۰۹۱۲ و درباره موارد بازرگانی با شماره تلفن: ۸۱۷۱۲۵۵۷ و۵۶۴۷۲۸۱-۰۹۱۲ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است مناقصه‌گران برای یک نوبت بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin  مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند. سایر موارد در اسناد مناقصه درج گردیده است.

 

 

                                                                                                                اداره کل خرید

                                                                                                       شرکت ارتباطات سیار ایران