۳۱۱۷ مزایده – شركت ارتباطات سيار ایران – فروش ۳ دستگاه خودرو

آگهي مزایده عمومی شماره ۲/۹۹ س با موضوع فروش ۳ دستگاه خودرو شركت ارتباطات سيار ایران در نظر دارد ۳ دستگاه خودروی سواری مازاد برنیاز خود را به شرح مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری مزایده عمومی و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود در اسناد مزایده به فروش برساند. ردیف نام خودرو […]

آگهي مزایده عمومی شماره ۲/۹۹ س با موضوع فروش ۳ دستگاه خودرو

شركت ارتباطات سيار ایران در نظر دارد ۳ دستگاه خودروی سواری مازاد برنیاز خود را به شرح مندرج در جدول ذیل از طریق برگزاری مزایده عمومی و بر اساس شرایط و طرح قرارداد موجود در اسناد مزایده به فروش برساند.

ردیف

نام خودرو

رنگ

سال ساخت

شماره پلاک

محل کالا

۱

مزدا ۳

سفید روغنی

۱۳۸۹

ایران ۵۵ ۲۷۳ م۳۲

پارکینگ برج همراه اول

۲

پژو ۴۰۵

نقره ای

۱۳۸۵

ایران ۵۵ ۴۱۶ م۱۳

۳

پژو پارس

مشکی

۱۳۸۳

ایران ۵۵ ۴۳۱ م۱۳

لذا داوطلبان شركت در مزایده مي‌توانند از تاريخ نشر آگهي لغايت ۰۹/۰۹/۱۳۹۹ مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (دو میلیون ریال) را با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۲۱۷۴۲۲۳ به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت، شعبه ونک تک شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹IR به نام شرکت ارتباطات سیار ایران واریز (به واریزهای بدون شناسه پرداخت ترتیب اثر داده نخواهد شد) و متعاقباً درخواست خرید اسناد خود را به همراه فیش واریز وجه، تصویر کارت ملی، یک قطعه عکس و معرفی نامه خریدار اسناد، که در آن می بایست شماره مزایده، موضوع مزایده، مشخصات خریدار اسناد مزایده، آدرس ایمیل خریدار اسناد، شماره تلفن ثابت و همراه ذکر و ذیل آن مهر و امضاء معتبر شده باشد اسکن نموده و به آدرس ایمیلa.shariati@mci.ir شماره تماس ۸۱۷۱۲۳۹۳، s.beheshti@mci.ir شماره تماس ۸۱۷۱۲۳۸۲ و z.baghsheykhi@mci.ir  شماره تماس ۸۸۶۴۱۰۰۹ ارسال نمایند.

شركت ارتباطات سيار ایران پس از بررسی مدارک ارسال شده، اسناد مزایده را به آدرس ایمیلی که مدارک از طریق آن واصل شده، ارسال خواهد نمود.

خریداران اسناد نیز پس از دریافت اسناد مزایده می‌بایست در مهلت تعیین شده نسبت به انجام بازدید از خودروهای موضوع مزایده (موجود در پارکینگ برج همراه اول به نشانی: تهران،میدان ونک، خیابان ونک، ضلع شرقی بزرگراه کردستان، پلاک۸۸) اقدام و متعاقباً با توجه كامل به مندرجات آن‌ها، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضميمه پيشنهاد خود حداكثر تا ساعت ۱۵روز یکشنبه مورخ ۱۶/۰۹/۱۳۹۹ به دبیرخانه مرکزی همراه اول به نشانی: میدان ونک، خیابان ونک، ضلع شرقی بزرگراه کردستان، پلاک ۸۸، برج همراه اول، طبقه همکف (لابی) تسلیم نمایند. كميسيون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۷/۰۹/۱۳۹۹رأس ساعت ۱۷:۰۰ در طبقه سوم، برج همراه تشكيل و نسبت به پيشنهادات رسيده اتخاذ تصميم خواهد نمود.

ضمناً مبلغ تضمين شركت در مزایده۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال (یک میلیارد ريال) مي‌باشد كه مي‌بايستي به صورت ضمانتنامه بانكي و يا چک بانکی تضمین شده ارایه گردد. ساير موارد در اسناد مزایده درج گرديده است. مزایده‌گران مي‌توانند براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۱۲ تماس حاصل نمايند.

 

                                                              اداره كل خــريد

                                                          شرکت ارتباطات سیار ایران