۳۱۲۲ مناقصه -شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید تجهیزات آنتنالاین جهت سایت‌های فاز ۸ تکمیلی

آگهی تمدید مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۳۴/۹۹ س با موضوع خرید تجهیزات آنتنالاین جهت سایت‌های فاز ۸ تکمیلی   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات آنتنالاین جهت سایت‌های فاز ۸ تکمیلی را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏ای دو بخشی و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به […]

آگهی تمدید مناقصه عام دو مرحله‌ای شماره ۳۴/۹۹ س با موضوع خرید تجهیزات آنتنالاین جهت سایت‌های فاز ۸ تکمیلی

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد خرید تجهیزات آنتنالاین جهت سایت‌های فاز ۸ تکمیلی را از طریق مناقصه عام دو مرحله‏ای دو بخشی و بر اساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و ضمائم پیوست به انجام برساند.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‏توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت روز یکشنبه ۱۶/۰۹/۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ بانک ملت شعبه ظفرکد ۶۵۸۶۲ شماره شبا ۸۷۰۱۲۰۰۲۰۰۰۰۰۰۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹Ir به نام شرکت ارتباطات سیار ایران با شناسه پرداخت ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷) و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است)، به آدرس‌های a.shariati@mci.ir  (۸۱۷۱۲۳۹۳)، s.beheshti@mci.ir  (۸۱۷۲۲۳۸۲)، z.baghsheykhi@mci.ir  (۸۸۶۴۱۰۰۹) ایمیل نمایند. پس از بررسی مدارک ارسالی، اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک ارسال شده، ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه و با توجه به مندرجات آن‌ها اسناد مزبور را مهر و امضاء کرده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۹/۹۹ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی تا ساعت ۱۵:۰۰ تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۲۵/۰۹/۹۹ رأس ساعت ۰۹:۰۰ صبح در طبقه سوم، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد نمود.

ضمنأ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه برای هر بخش ۵۸٫۵۴۰٫۳۷۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که می‌بایست به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۳۳۵۶۲۰ (آقای اسدزاده) تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است هر یک از شرکت‌های حاضر در مناقصه بایستی به سایت تأمین کنندگان همراه اول به نشانی www.mci.ir/tamin  مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک خود در این سایت اقدام نمایند.