۳۱۵۳ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران – خدمات نگهداری فضای سبز ، نظافت ساختمان‌ها ،فضاها و محوطه باز و ارایه سرویس به آبدارخانه

قلب زندگی با آب می‌تپد. آگهی مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به شماره ۲۲/۹۹ ۱-نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران ۲-موضوع مناقصه: انجام خدمات نگهداری فضای سبز به مساحت ۱۴۲۰ مترمربع، نظافت ساختمان‌ها به مساحت ۱۴۲۵۰ مترمربع، نظافت فضاها و محوطه باز به مساحت ۱۱۵۰۰ مترمربع و ارایه سرویس […]

قلب زندگی با آب می‌تپد.

آگهی مناقصه عمومی(یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی) به شماره ۲۲/۹۹

۱-نام دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران

۲-موضوع مناقصه: انجام خدمات نگهداری فضای سبز به مساحت ۱۴۲۰ مترمربع، نظافت ساختمان‌ها به مساحت ۱۴۲۵۰ مترمربع، نظافت فضاها و محوطه باز به مساحت ۱۱۵۰۰ مترمربع و ارایه سرویس به تعداد ۲۲ واحد آبدارخانه موجود، جمعاً حجم کار به میزان ۲۷۱۷۰ مترمربع زیربنا از ساختمان‌های واقع در محدوده آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران.

۳-مهلت و محل دریافت اسناد مناقصه: متقاضیان شرکت در مناقصه می‌توانند حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۲۲/۱۰/۹۹ با معرفی‌نامه معتبر به دبیرخانه این شرکت به نشانی: تهران، خیابان جلال آل احمد، ابتدای آرش مهر(شهرآرا) مراجعه و مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ (پانصد هزار) ریال به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران واریز و فیش مربوطه را به دبیرخانه این شرکت تسلیم و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.

۴- مبلغ برآورد و مدت اجرای کار: ۹۸٫۴۹۷٫۱۸۹٫۲۵۹ ریال و به مدت ۱۲ماه شمسی

۵- محل اعتبار: از محل اعتبارات جاری شرکت

۶- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: به میزان ۱٫۹۷۴٫۹۷۱٫۰۰۰(یک میلیارد و نهصد و هفتاد و چهار میلیون و نهصد و هفتاد و یک هزار) ریال و به یکی از انواع ذیل می‌باشد:

چک بانکی تضمینی، ضمانتنامه بانکی و یا واریز نقدی به حساب شماره ۳-۴۰۴۱۰۹-۴۰-۸۸۴ نزد بانک سامان شعبه کوی نصر به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه ۳ شهر تهران.

– به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، فاقد سپرده و سپرده‌های مخدوش یا سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن و همچنین پیشنهاداتی که بعد از انقضای مدت مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۷- مهلت و محل تحویل پیشنهاد: تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۹۹ به دبیرخانه این شرکت به نشانی مذکور.

۸-زمان و محل گشایش جلسه اول پیشنهادها (پاکات الف و ب): ساعت ۱۰:۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۰۷/۱۱/۹۹ در محل دفتر امور بازرگانی و قراردادهاي این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۹-زمان و محل بازگشایي جلسه دوم پیشنهادها (پاکات ج): ساعت ۱۰:۱۵ روز سه‌شنبه مورخ ۱۴/۱۱/۹۹ در محل دفتر اموربازرگانی و قراردادهاي این شرکت باز و قرائت خواهند شد.

۱۰- سایر اطلاعات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

 نشانی سایت‌های اینترنتی:(http://iets.mporg.ir) و (http://www.nww.ir)