۳۱۵۷ مناقصه – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر – بارگیری و حمل محصول از قبیل دانه بندی و کلوخه سنگ آهن

آگهي تجدید مناقصه عمومي شماره ۴۸/۹۹/ع   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد”بارگیری و حمل محصول از قبیل دانه بندی و کلوخه سنگ آهن با تناژ سالیانه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تن از معدن شماره ۳ گل‌گهر به خطوط كارخانجات فرآوري“خود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد. لذا […]

آگهي تجدید مناقصه عمومي شماره ۴۸/۹۹/ع

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد”بارگیری و حمل محصول از قبیل دانه بندی و کلوخه سنگ آهن با تناژ سالیانه ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تن از معدن شماره ۳ گل‌گهر به خطوط كارخانجات فرآوريخود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط واگذار نمايد.

لذا پيمانكاران مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكيWWW.GEG.IRمراجعه و اسناد مذکور را از بخش مناقصه-مزايده دانلود نمايند.مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰روزسه‌شنبه مــورخ۳۰/۱۰/۹۹در محــل دفتركميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي‌باشد.

ضمناً بازديد از محل اجراي موضوع مناقصه روزدوشنبه مورخ۲۲/۱۰/۹۹مقرر شده است.شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات بدون نياز به ذكر دليل و بدون جبران خسارت مختار مي‌باشد.

 

 

مدیریت قراردادها و معاملات

شركت معدني وصنعتي گل گهر