۳۱۶۶ مناقصه – مؤسسه مکین – خرید یک دستگاه دیزل ژنراتورkva500

  آگهی مناقصه شماره۲۱/۱۱/۹۹ مؤسسه مکین قصد دارد خرید یک دستگاه دیزل ژنراتورkva500 را از طـریق مناقصه‌عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید. متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۰۴/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان وقت اداري روزدوشنبه۱۳/۱۱/۱۳۹۹ با در درست داشتن معرفينامه رسمي،اسناد حقوقی شرکت و […]

 

آگهی مناقصه شماره۲۱/۱۱/۹۹

مؤسسه مکین قصد دارد خرید یک دستگاه دیزل ژنراتورkva500 را از طـریق مناقصه‌عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۰۴/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان وقت اداري روزدوشنبه۱۳/۱۱/۱۳۹۹ با در درست داشتن معرفينامه رسمي،اسناد حقوقی شرکت و رزومه (لوح فشرده)،جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبداله انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵، واحد ۹

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱ داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷

       مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز ­شنبه مورخ ۱۸/۱۱/۱۳۹۹ در همان محل خرید اسناد می‌باشد. بهای اسناد مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد که تنها از طریق واریز به حساب شماره ۵۱۵۱۷۱۸۰۴۷۰۰۷ بانک سپه شعبه سید خندان یا شماره شبا IR350150000005151718047007 از مناقصه‌گران دریافت می­گردد.مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

  هزینه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.