۳۱۷۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – انجام خدمات وظایف نگهبانی و حفاظت از کلیه ساختمان‌های اداری، تأسیسات و تجهیزات

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره۴۷-۹۹ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲- موضوع مناقصه: انجام خدمات وظایف نگهبانی و حفاظت از کلیه ساختمان‌های اداری، تأسیسات و تجهیزات شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران با تأمین و بکارگیری تعداد ۳۳ نفر نیروی انسانی در سطوح شغلی […]

آگهی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

با ارزیابی کیفی شماره۴۷-۹۹

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲- موضوع مناقصه: انجام خدمات وظایف نگهبانی و حفاظت از کلیه ساختمان‌های اداری، تأسیسات و تجهیزات شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران با تأمین و بکارگیری تعداد ۳۳ نفر نیروی انسانی در سطوح شغلی مختلف.

۳-برآورد مبلغ مناقصه: ۴۳٫۸۷۵٫۰۳۷٫۷۵۹(چهل و سه میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون و سی و هفت هزار و هفتصد و پنجاه و نه) ریال.

۴-مدت کار: از تاریخ ۰۱/۰۱/۱۴۰۰ به مدت ۱۲ ماه شمسی.

۵-شرایط شرکت کنندگان:

الف)دارای گواهی تأیید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

ب)تأیید صلاحیت از دفتر حراست وزارت نیرو.

ج)مجوز از نیروی انتظامی.

۶-مهلت، نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۱۱/۹۹ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد وبیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: معادل ۱٫۱۷۸٫۳۹۶٫۰۰۰(یک میلیارد و یکصد و هفتاد و هشت میلیون و سیصد و نود و شش هزار) ریال می باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری(طرح‌های غیر عمرانی)

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۴/۱۲/۹۹ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات ارزیابی کیفی: رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۹۹ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد.سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.irو پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.