۳۱۷۸ مناقصه – مؤسسه مکین – تأمین تعدادی تابلو برقmv

آگهی مناقصه شماره۲۳/۱۱/۹۹(دو نوبت) مؤسسه مکین قصد داردتأمین تعدادی تابلو برقmv؛ مورد استفاده در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید. متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۰۸/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان […]

آگهی مناقصه شماره۲۳/۱۱/۹۹(دو نوبت)

مؤسسه مکین قصد داردتأمین تعدادی تابلو برقmv؛ مورد استفاده در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۰۸/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان وقت اداري روزیکشنبه۱۹/۱۱/۱۳۹۹با در دست داشتن معرفينامة رسمي، اسناد حقوقی شرکت و رزومه (لوح فشرده)، جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدا… انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵ ، واحد ۹

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱، داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷

       مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۳۹۹ در همان محل خرید اسناد می‌باشد. بهای اسناد، مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می­باشد که تنها از طریق واریز به حساب شماره ۵۱۵۱۷۱۸۰۴۷۰۰۷ بانک سپه شعبه سید خندان یا شماره شبا IR350150000005151718047007  از مناقصه‌گران دریافت می­گردد. مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می باشد.

  هزینه آگهی ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.