۳۱۸۱ مناقصه – مؤسسه مکین – تأمین۱۴۰۰ متر گارد ریل

آگهی مناقصه شماره۲۶/۱۱/۹۹(دو نوبت) مؤسسه مکین قصد داردتأمین۱۴۰۰ متر گارد ریل؛ مورد استفاده در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید. متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۱۹/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان […]

آگهی مناقصه شماره۲۶/۱۱/۹۹(دو نوبت)

مؤسسه مکین قصد داردتأمین۱۴۰۰ متر گارد ریل؛ مورد استفاده در یکی از پروژه‌های در دست احداث خود در جنوب کشور را از طـریق مناقصه عمومی به پیشنهاد دهندگان واجد شرایط و معتبر داخلی یا خارجی واگذار نماید.

متقاضیان دارای تجربه و سابقه مرتبط در این زمینه می­توانند از تاریخ۱۹/۱۱/۱۳۹۹ تا پايان وقت اداري روزیکشنبه۲۶/۱۱/۱۳۹۹با در دست داشتن معرفينامة رسمي، اسناد حقوقی شرکت و رزومه (لوح فشرده)، جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس ذیل مراجعه فرمایند.

تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدا… انصاری، خیابان تیسفون، نبش ایروان، پلاک ۷۵، واحد ۹

تلفن تماس جهت اخذ اطلاعات بیشتر ۲۲۸۷۳۵۰۵-۰۲۱  داخلی ۳۵۲ و ۳۵۷

       مهلت تحویل اسناد به مؤسسه مكين: تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ ۲۹/۱۱/۱۳۹۹ در همان محل خرید اسناد می باشد. بهای اسناد مبلغ ۱٫۰۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشد که تنها از طریق واریز به حساب شماره ۵۱۵۱۷۱۸۰۴۷۰۰۷ بانک سپه شعبه سید خندان یا شماره شبا IR350150000005151718047007  از مناقصه‌گران دریافت می­گردد. مؤسسه مکین در پذیرش و یا رد پیشنهادها مختار می‌باشد.

  هزینه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه می­باشد.