۳۱۸۳ مناقصه – شركت معدنی و صنعتی گل‌گهر -عملیات اجرایی حفاری اکتشافی به میزان ۴۰٫۰۰۰ متر و ایجاد جاده‌های دسترسی

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۵۲/۹۹/ع   شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه ی با موضوع “عملیات اجرایی حفاری اکتشافی به میزان ۴۰٫۰۰۰ متر و ایجاد جاده‌های دسترسی“ خود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط و دارای رتبه حداقل ۴ در رشته کاوش‌های زمینی  از […]

آگهي مناقصه عمومي تجدید شده شماره ۵۲/۹۹/ع

 

شركت معدني و صنعتي گل‌گهر (سهامي عام) در نظر دارد پروژه ی با موضوع “عملیات اجرایی حفاری اکتشافی به میزان ۴۰٫۰۰۰ متر و ایجاد جاده‌های دسترسی خود را از طريق برگزاري مناقصه عمومي به پيمانكار واجد شرايط و دارای رتبه حداقل ۴ در رشته کاوش‌های زمینی  از سازمان برنامه و بودجه واگذار نمايد.

لذا مناقصه‌گران مي‌توانند جهت اخذ اسناد مناقصه به آدرس الكترونيكي WWW.GEG.IR  مراجعه و اسناد مذکور را از بخش مناقصه و مزایده دانلود نمايند. مهلت تحويل پاكات ساعت ۰۹:۰۰ الي ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه  مــورخ ۰۵/۱۲/۹۹ در محــل دفتركميسيون معـاملات مجتمع و يا دبیرخانه دفتر مرکزی تهران مي باشد. ضمناً بازديد از محل اجراي موضوع مناقصه روز یکشنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۹ مقرر شده است. شركت معدني و صنعتي گل‌گهر در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات بدون نياز به ذكر دليل و بدون جبران خسارت مختار مي‌باشد.

 

 

                                                                              مدیریت قراردادها و معاملات

                                                                             شركت معدني و صنعتي گل گهر