۳۱۸۶ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران – بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۵۰۰۰ متر به انضمام ۵۰۰ مورد بازسازی انشعاب

نوبت دوم آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی شماره۵۴-۹۹ ۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران ۲- موضوع مناقصه: بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۵۰۰۰ متر به انضمام ۵۰۰ مورد بازسازی انشعاب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران. ۳-برآورد مبلغ مناقصه: ۲۴٫۷۸۴٫۲۳۱٫۹۹۶ (بیست و […]

نوبت دوم

آگهی تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

با ارزیابی کیفی شماره۵۴-۹۹

۱-دستگاه مناقصه‌گزار: شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران

۲- موضوع مناقصه: بازسازی شبکه توزیع آب به طول ۵۰۰۰ متر به انضمام ۵۰۰ مورد بازسازی انشعاب در محدوده شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران.

۳-برآورد مبلغ مناقصه: ۲۴٫۷۸۴٫۲۳۱٫۹۹۶ (بیست و چهار میلیارد و هفتصد و هشتاد و چهار میلیون و دویست و سی و یک هزار و نهصد و نود و شش) ریال.

۴-مدت کار: از تاریخ ابلاغ قرارداد به مدت نه ماه شمسی.

۵-شرایط شرکت کنندگان:

۱-حداقل دو سابقه کار مرتبط(اجرای بازسازی شبکه آب و بازسازی انشعاب آب) در استان تهران در ۵ سال گذشته.

۲-دارا بودن گواهینامه احراز صلاحیت رتبه ۵ در رشته آب از معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری می‌باشد.

۳-دارا بودن گواهی تأیید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی

۶-مهلت، نحوه و محل دریافت اسناد: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۲/۹۹ با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر (مشتمل بر شماره اقتصادی، شماره ثبت، کد پستی ۱۰ رقمی، شماره تلفن و نمابر) به همراه مهر شرکت و فیش بانکی پرداختی به مبلغ ۳۲۷٫۰۰۰ (سیصد وبیست و هفت هزار) ریال به حساب جاری شماره ۳-۶۶۶۶۶۵۶۵-۴۰-۸۴۷ بانک سامان شعبه تجریش به نام شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران به دبیرخانه شرکت واقع در میدان تجریش، خیابان شهید برادران فناخسرو، ساختمان شماره۱۸، طبقه اول مراجعه نمایند.

۷- مبلغ سپرده شرکت در مناقصه:۸۳۳٫۵۲۶٫۹۶۰(هشتصد و سی و سه میلیون و پانصد و بیست و شش هزار و نهصد و شصت) ریال می باشد.

۸-محل تأمین اعتبار: بودجه جاری(طرح‌های غیر عمرانی)

۹-مهلت و محل ارایه پیشنهادات: حداکثر تا ساعت ۱۴:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۹۹ به دبیرخانه شرکت می‌باشد.

۱۰-تاریخ و محل تشکیل جلسه گشایش پاکات: رأس ساعت ۱۱:۳۰روز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۹ در محل سالن کنفرانس دستگاه مناقصه‌گزار برگزار می‌گردد.

۱۱-سایر شرایط: به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که پس از انقضاء مدت مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد. هزینه خرید اسناد مناقصه قابل برگشت نمی‌باشد.سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۲-نشانی سایت‌های اینترنتی: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور http://www.nww.irو پایگاه ملی مناقصات ایرانhttp://iets.mporg.ir و آبفای منطقه یک www.t1ww.tpww.ir می‌باشد.