۳۱۸۸ مناقصه – شركت پتروشيمی شازند – تأمین نیروی خدماتی مجتمع

آگهي مناقصه عمومي شماره ۱۷۹-۹۹ موضوع: تأمین نیروی خدماتی مجتمع پتروشیمی شازند     شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد موضوع فوق را به شرح مندرج در بند (الف) از طریق برگزاری مناقصه عمومي و طبق شرایط خصوصی و الزامات و مشخصات تعیین شده، به پیمانکار واجد شرایط واگذار نمایید. لذا از شرکت‌های […]

آگهي مناقصه عمومي شماره ۱۷۹-۹۹

موضوع: تأمین نیروی خدماتی مجتمع پتروشیمی شازند

 

  شركت پتروشيمي شازند (سهامي عام) در نظر دارد موضوع فوق را به شرح مندرج در بند (الف) از طریق برگزاری مناقصه عمومي و طبق شرایط خصوصی و الزامات و مشخصات تعیین شده، به پیمانکار واجد شرایط واگذار نمایید.

لذا از شرکت‌های ذیصلاح که آمادگی و توانایی انجام موضوع را داشته و دارای سابقه و تجربه مفید و مرتبط می‌باشند دعوت می‌گردد از تاریخ درج آگهی تا مورخ ۰۶/۱۲/۹۹ (به غیر از روزهای تعطیل)، ضمن معرفی نماینده مطلع و آگاه با همراه داشتن کلیه مدارک مورد نیاز در بند (ب) جهت تحویل مدارک و خرید اسناد مناقصه و تکمیل فرم تقاضا به نشانی: اراک، کیلومتر ۲۲ جاده بروجرد، مجتمع پتروشیمی شازند، دفتر امور پیمان‌ها و برآورد مراجعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۵- ۳۲۶۳۳۱۶۳-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

الف ) شرح کار

 تأمین و جذب نیروی کارگری و خدماتی در آبدارخانه‌ها و تنظیفات و فضای سبز، به تعداد ۹۵ نفر طبق تأیید دستگاه نظارت کارفرما به منظور ارایه خدمات به کارکنان شرکت پتروشیمی شازند.

ب) مدارک مورد نیاز:

۱-تصاویر اساسنامه، آگهی تأسیس، ثبت شرکت و آخرین تصمیمات و تغییرات مندرج در روزنامه رسمی.

۲-فهرست سوابق کارهای انجام شده یا درحال انجام و یا مشابه موضوع مناقصه با ارایه گواهی و رضایتنامه از کار فرما یان قبلی.

۳- تصویر گواهی نامه ثبت نام مؤدیان مالیاتی (کد اقتصادی) و شناسه ملی، نشانی و کدپستی و شماره تلفن (فکس)تماس.

۴- ارایه گردش مالی شرکت، مفاصا حساب قراردادهای انجام شده، گواهی ارزش افزوده، کپی ضمانتنامه‌های اخذ شده طی یک‌سال گذشته.

۵- تصویر شناسنامه و کارت ملی (پشت و رو) صاحبان امضای مجاز شرکت.

۶- گواهی صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه وگواهی صلاحیت ایمنی پیمانکار با اعتبار زمانی و مرتبط از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی.

۷- سایر مدارک وگواهی‌های معتبر و مرتبط با موضوع مناقصه که در ارزیابی توانمندی و تأیید صلاحیت متقاضی موثر باشد.

توجه: در صورت نقص و عدم تکمیل مدارک مذکور، ارزیابی متقاضیان قابل بررسی نخواهد بود. همچنین ارایه مدارک و عدم تأیید صلاحیت، هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و این شرکت در رد یاقبول هریک یا تمام پیشنهادات بدون آنکه محتاج به ذکر دلیل باشد مختار می‌باشد وبه اسناد و مدارکی که جهت شرکت در مناقصه بعد از مدت مقرر در آگهی ارایه گردد، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ج) سایر شرایط:

۱- واگذاری اسناد مناقصه: پس از ارایه مدارک مندرج در بند (ب) در مقابل واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب جاری شماره ۰۱۰۵۷۶۳۷۸۰۰۰۰ به نام شرکت پتروشیمی شازند نزد بانک ملی تحویل شرکت کنندگان خواهد شد یادآور می‌شود مبلغ مذکور در صورت عدم تأیید پیمانکار مسترد نخواهد شد. همچنین جهت گرفتن شناسه واریز با شماره ۹۵-۳۲۶۳۳۱۸۰-۰۸۶ واحد امورمالی هماهنگی نمایید.

۲- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۵% مبلغ کل پیشنهادی قابل واریز به صورت نقدی به حساب صدر الاشاره و یا ارایه چک تضمینی بانکی و یا ضمانتنامه بانکی ثبت شده در سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی بانک مرکزی (سپام) با اعتبار سه ماه به نام شرکت پتروشیمی شازند.

۳- پیمانکار باید دارای شخصیت حقوقی، توان فنی مناسب با برنامه ریزی و توانایی مالی لازم جهت ارایه ضمانتنامه‌های مورد نیاز شرکت در مناقصه و یا عقد قرارداد را طبق مقررات و ضوابط این شرکت داشته باشد.

۴- پرداخت هزینه درج آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شازند