۳۱۸۹ مزایده – اداره تصفيه امورورشكستگی تهران – فروش یک فروند کشتی شرکت ورشکسته پارس پایا صید

آگهی مزایده اداره تصفيه امورورشكستگي تهران به قائم مقامي از شرکت ورشکسته پارس پایا صید(پرونده یک اموال)در نظر دارد نسبت به فروش یک فروند کشتی مستقر در نشانی: بندرعباس اسکله کشتی سازیSTC  ، از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ که توسط کارشناس رسمی دادگستری تحت شماره ۱۵۴۰/۱۳۹۵۱/۳/۹۰۰۰ – ۲۵/۰۹/۱۳۹۹ […]

آگهی مزایده

اداره تصفيه امورورشكستگي تهران به قائم مقامي از شرکت ورشکسته پارس پایا صید(پرونده یک اموال)در نظر دارد نسبت به فروش یک فروند کشتی مستقر در نشانی: بندرعباس اسکله کشتی سازیSTC  ، از طریق مزایده و با شرایط ذیل در تاریخ ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰ که توسط کارشناس رسمی دادگستری تحت شماره ۱۵۴۰/۱۳۹۵۱/۳/۹۰۰۰ ۲۵/۰۹/۱۳۹۹ به مبلغ ۱۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ارزیابی گردیده،در محل اداره تصفیه امور ورشکستگی به نشانی: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰، شعبه سوم اقدام نماید.

الف: مشخصات مال مورد مزایده 

شش دانگ یک فروند کشتی یخچالی کوشا ۴ مستقر در بندرعباس اسکله STC  به شماره ثبت ۸۸۴ متعلق به شرکت پارس پایا صید مدل ۱۹۸۰(۱۳۵۹) ساخت کشور اسپانیا به ابعاد ۱۳/۸۱ متر با طول سراسری و ۶/۱۳ عرض میانی و عمق ۴/۷ با علامت خطاب BQK9 و شماره ایمو ۷۹۰۵۴۴۳ با تاریخ ثبت ۸۸۴ – ۱۷/۷/۱۳۸۶ با ظرفیت ناخالص ۲۳۵۹ تن و ظرفیت خالص ۷۰۸ تن و ظرفیت حمل بار ۲۵۳۶ تن و با آبخور حداکثر ۷/۴ متر که شناور فوق الاشعار مشتمل بر یک دستگاه موتور رانش دیزل دریایی ۸ سیلندر دویتز مدل RBV8M358 با قدرت ۲۰۶۱ کیلو وات (۲۸۰۰ اسب بخار) ساخت کشور آلمان که جزئیات کامل شناور(کشتی) به شرح  نظریه کارشناسی شماره  ۱۵۴۰/۱۳۹۵۱/۳/۹۰۰۰ ۲۵/۰۹/۱۳۹۹ در پرونده موجود  و تشریح شده است و به مبلغ ۱۸۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  ارزیابی گردیده است.

ب: شرایط شرکت در مزایده

۱ فروش نقدي است و هزینه‌های مربوط به مورد مزایده (به جز مالیات نقل و انتقال و سایر دیون مورد مزایده که به عهده فروشنده است) به عهده طرفین است.

۲- پیشنهاددهندگان باید قبلاً ۵% قیمت پایه مزایده را به حساب جاری شماره ۰۱۰۸۰۷۳۳۹۰۰۰۴ ورشکستگان اداره تصفیه نزد بانک ملی ایران شعبه وزارت دادگستری کد ۵۷۷ واریز و یا معادل رقم فوق چک بانکی در وجه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران اخذ و ضمیمه پیشنهاد خود نمایند.

۳- پیشنهادات باید در پاکت مهر و موم شده و با ذکر جمله مربوط به مزایده شرکت ورشکسته پارس پایا صید با مشخصات کامل و محل اقامت پیشنهاد دهنده در روی پاکت تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۲۳/۰۱/۱۴۰۰ به دبیرخانه اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران به نشانی: تهران، خیابان شهید دکتر بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه چهارم، پلاک ۱۰ طبقه اول تسلیم نمایند.

۴- پیشنهادات در ساعت ۱۱:۰۰ صبح همان روز باز و قرائت خواهد شد و در همان جلسه مزایده حضوری  به عمل خواهد آمد و برنده مزایده کسی است که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید. این اداره تصفیه در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است و به پیشنهادات مبهم، مشروط، فاقد سپرده و برخلاف شرایط این آگهی ترتیب اثر داده نخواهــد شد.

۵- برنده مزایده باید ظرف مدت حداکثر یک ماه پس از جلسه مزایده بقیه ثمن معامله (قیمت پیشنهادی) را به حساب اداره تصفیه واریز و جهت تنظیم سند انتقال قطعی در دفترخانه اسناد رسمی تعیین شده از سوی اداره حاضر شود. (بدیهی است تحویل مورد مزایده پس از پرداخت ۱۰۰% قیمت پیشنهادی و حضور در دفترخانه میسر خواهد بود) ۶- چنانچه پرداخت بهاء در موعد مقرر انجام نگیرد یا آنکه برنده مزایده حاضر به اجراء تعهد خود نگردد علاوه بر جبران خسارات وارده از محل وجه تودیعی نسبت به فروش مورد مزایده از طریق مزایده مجدد اقدام خواهد شد و وجه سپرده به نفع هیأت بستانکاران و ورشکسته ضبط می‌گردد.

۷- مراجعه به ادارات مربوطه جهت انجام تمامی تشریفات انتقال اعم از اداره بنادر و کشتیرانی، گمرک، شهرداری‌ها، اداره ثبت، مالیات و غیره به عهده خریدار می باشد. 

بهرام انواری اوغول بیگ

مستشار قضایی اداره تصفیه امور ورشکستگی تهران