۳۱۹۲ مناقصه – شرکت ارتباطات سیار ایران – خرید ۹۵۰ عدد صندلی کارشناسی و کنفرانسی

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره  ۴۷/۹۹ س خرید صندلی کارشناسی و کنفرانسی   شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد نسبت به خرید ۹۵۰ عدد صندلی کارشناسی و کنفرانسی از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‌ای از تولیدکنندگان داخلی واجد شرایط که دارای مجوز تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشند و براساس […]

آگهی مناقصه عام یک مرحله‌ای شماره  ۴۷/۹۹ س

خرید صندلی کارشناسی و کنفرانسی

 

شرکت ارتباطات سیار ایران در نظر دارد نسبت به خرید ۹۵۰ عدد صندلی کارشناسی و کنفرانسی از طریق برگزاری مناقصه عام یک مرحله‌ای از تولیدکنندگان داخلی واجد شرایط که دارای مجوز تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌باشند و براساس شرایط مناقصه، طرح قرارداد و مشخصات فنی موجود در اسناد پیوست خریداری نماید.

لذا داوطلبان شرکت در مناقصه می‌توانند از تاریخ نشر آگهی لغایت ۱۰/۱۲/۱۳۹۹ پس از اسکن نمودن رسید بانکی مبنی بر واریز مبلغ  ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (یک میلیون ریال) به حساب شماره ۱۸۶۴۴۶۴۴۰۹ و شناسه واریز ۱۷۰۰۰۹۹۲۱۰۲۹۲۲۷ (به واریزی‌های بدون شناسه واریز ترتیب اثر داده نخواهد شد) بانک ملت شعبه ونک تک به نام شرکت ارتباطات سیار ایران و معرفی نامه (شماره مناقصه درخواستی، موضوع مناقصه، معرفی کارشناس خریدار اسناد مناقصه به همراه شماره مستقیم در معرفی نامه دارای سربرگ و با مهر و امضاء معتبر الزامی است) به آدرس‌های a.shariati@mci.ir (81712393)، s.beheshti@mci.ir (81712382) z.baghsheykhi@mci.ir (88641009) ایمیل نمایند.

پس از بررسی مدارک ارسالی اسناد مناقصه به آدرس ایمیلی که مدارک از طریق آن واصل شد، ارسال خواهد شد. خریداران اسناد پس از دریافت اسناد مناقصه می‌بایست با توجه کامل به مندرجات آن‌ها، اسناد مزبور را مهر و امضاء نموده و به ضمیمه پیشنهاد خود حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ   ۱۷/۱۲/۱۳۹۹ به آدرس: میدان ونک، خیابان ونک، برج همراه، دبیرخانه لابی برج همراه تسلیم نمایند. کمیسیون معاملات در روز دوشنبه مورخ ۱۸/۱۲/۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰ در واحد سه، طبقه سوم، برج همراه تشکیل و نسبت به پیشنهادات رسیده اتخاذ تصمیم خواهد شد.

ضمنأ تضمين شركت در مناقصه: مبلغ  ۱٫۹۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ريال بوده که باید به صورت ضمانتنامه بانکی و یا چک بانکی تضمین شده ارایه شود. مناقصه‌گران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۱۷۱۲۵۰۹  تماس حاصل نمایند.

 

 

                                                                                                                  اداره کل خرید

                                                                                                        شرکت ارتباطات سیار ایران